HippoLogic schreef:@sies: waarom kook jij vis voor je katten?
Omdat het uit de diepvries komt
Ontdooien zou natuurlijk ook kunnen maar bevroren in een pan met kokend water gooien is lekker makkelijk.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Veel te zout!x_Jeanine_x schreef:Die van ons eet soms met de pot mee...
Hebben wij gebakken lekkerbekjes, krijg ze alleen de vis, paar stukjes...
Ander vlees ook wel..
De ene dag smikkelen ze van de konijnenpoten, de dag erna trekken ze hun neus op..
Chubby schreef:Downhill schreef:Is het verstandig om in 1 keer het menu te veranderen in vers vlees in plaats van Whiskas? Of heb ik dan het hele huis vol kots?
Wil je wel brokjes blijven voeren? Of ga je helemaal over?
Downhill schreef:Heb je toevallig ook een lijstje zoals je al omschreven hebt en wat daarbij het aller gezondste is qua vitaminen, Chubby??
Dan wil ik beginnen met de allerbeste.![]()
Ik heb wel nog altijd brokjes staan, omdat het vers wat ze nu eten, niet compleet genoeg is. Zo kunnen ze zelf naar behoefte aanvullen met brok. Tevens geef ik de kuikenetende kat ook kattenmelk om het calciumgehalte op peil te brengen.
Laika schreef:Katten zijn inderdaad heel erg kieskeurig. Ik heb er 2 waarvan er 1 alleen kuikens eet, al 1,5 jaar. De andere wou niets van vlees weten, tot een maand geleden. Zij eet nu kuikens, kippen en eendennek en de muisjes die zij buiten vangt heb ik haar ook zien oppeuzelenIk heb wel nog altijd brokjes staan, omdat het vers wat ze nu eten, niet compleet genoeg is. Zo kunnen ze zelf naar behoefte aanvullen met brok. Tevens geef ik de kuikenetende kat ook kattenmelk om het calciumgehalte op peil te brengen.
TS: niet 2 keer per week vis, maar 1 keer per 2 weken
kavama schreef:Wat ik overal lees is dat je bij een hond geen normale brokken mag geven en vers, wel brokken van farmfood want die zijn geperst en niet geexpandeerd.
Downhill schreef:Geef je het rauw aan je katten of kook je sommige delen van de hert? Ik ga nu naar de slager en vriendlief mag het straks klaarmaken/voorbereiden....
Ik ben bezig met het opstarten van een service, waarbij je middels een abonnement een wekelijks, tweewekelijks of maandelijks menu kan afnemen, specifiek samengesteld voor jóuw huisdier. Maar wellicht is Roosendaal ook iets te ver voor je?