Kun je even aanbellen bij je buren om in de tuin te kijken?
Snel achter bokt vandaan en gaan zoeken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

EngeltjeS schreef:echt waar, als ze speels is, is ze heel vervelend, gekke sprongen, over de banken sjeesen, en daar had k geen zin in.
normaal is het een teken dat ze dan echt naar buiten moet
marielle231 schreef:Vind het persoonlijk al belachelijk dat je haar zomaar buiten zet.
De kat wil niet naar buiten dan ga je haar toch niet dwingen? :
En het kan dan wel een buitenkat zijn maar blijkbaar vind ze dit koude weer niet echt prettig.
marielle231 schreef:Doe niet dramatisch ik vind het gewoon raar om een kat die niet graag met dit weer naar buiten wil, buiten zet.
Heb het niet over dat die foetsie is, de kat vind zijn huisje vast en zeker weer terug
. Goed voor de vacht, goed voor hun luchtwegen, goed voor hun lijn. Ze krijgen niet voor niks een vacht hoor.
. Heeft imo helemaal niks met aandacht te maken, maar met de kolder in de kop

zap schreef:Dan krijg je dus een kat die weken lang binnen zit. Dat is imo helemaal niet goed voor een kat. Lekker naar buiten met die beesten hoor, is alleen maar goed voor ze. Goed voor de vacht, goed voor hun luchtwegen, goed voor hun lijn. Ze krijgen niet voor niks een vacht hoor.
jolliegirl, ooit van het gekke uurtje gehoord. Heeft imo helemaal niks met aandacht te maken, maar met de kolder in de kop

mits ze zelf hier heen komt

Chiqa schreef:Georgette schreef:. Liever een kat buiten met de kou, dan een kat binnen die heel graag naar buiten wilt.
Helemaal mee eens, een kat hoort zijn gang te kunnen gaan. Alleen gedwongen naar buiten doe ik dus zelf niet meer
Ik zou als ik TS was nog wel even een rontje lopen voor het slapen gaan.
) wanneer ze niet willen? 

om half 6 stond ze al buiten op me te wachten