Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jenny21 schreef:Hier al 2 weken aan de eierkoeken, maar helaas nog steeds aan de drollen...
Chiqa schreef:Dat geloof ik graag Yamcha....wat ik wel opvallend vind is dat mijn hond bepaalde drollen uitkiest.
Weet toevallig iemand hoe je dit het beste af kunt leren?
Chiqa schreef:Dat geloof ik graag Yamcha....wat ik wel opvallend vind is dat mijn hond bepaalde drollen uitkiest.
Weet toevallig iemand hoe je dit het beste af kunt leren?
. Haar eigen eet ze ook niet op, daar walgt ze dan juist weer van
. We hebben ook al van alles geprobeerd, van eierkoeken tot ander voer. Eierkoeken werd ze trouwens goed ziek van. Geen idee wat werkt. Maakt ook niet uit of ze nou net gegeten heeft, die van ons is eigenlijk gewoon een wandelende container die alles eet. Volgens mij is het ook een spel voor haar, ze krijgt aandacht als ze het weer doet. Maar negeren werkt dan ook weer niet.. Ik wacht de gouden tip hier af
Yamcha schreef:Heb het bij Heero toen aangepakt door haar af te leiden, als ik er een spotte, die zij nog niet gezien had, en haar een draai om te de oren verkopen als ik haar op heterdaad betrapte. Werkte subliem, ze heeft het niet meer gedaan.
) en straffen...weet je ze loopt los. Ik gooi wel eens op een onbewaakt moment een bos sleutels naar dr of geef een brul maar ze blijft het doen.
Jenny21 schreef:Pfff... Ja, Chiqa wat jij zegt! 1 groot drollen slagveld... Pfff...
Heb haar op een gegeven moment maar gewoon aan de riem gedaan want het werkte gewoon weg niet.
Als je even niet oplet dan loopt ze vooruit of blijft achter en ze heeft er weer eentje te pakken! En ze weet het precies.. Foei zeggen/brullen heeft geen zin, ze weet precies wanneer je er bijna bij bent en dan zet ze het op het lopen... Grrr.... ze is zo uitgekookt!!!
Iets naar haar gooien werkt ook niet echt! In de eerste plaats gooi ik meestel mis, maar ze gaat ook gewoon verder aan drol nummer 2 die 5 meter verderop ligt

Bij de vorige eigenaar deed hij het al. Fris vind ik het niet, dus ik hou er gewoon rekening mee en zoek het liefst plekken op waar wat minder honden uitgelaten worden. Scheelt ook al een hoop (letterlijk en figuurlijk
) 
(daar gaat je zin in ontbijt
)