Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Damariis schreef:achja .. het lijkt mij dat als die kat daar licht te krimperen van de pijn dat je toch wel een beetje vaart maakt !!??
als ze wat eerder hadden geweest had hij het waarschijnlijk gered !
EDIT die vrouw werd uit bed gebelt en die woonde vlak bij de stad en had je ambulance voor deur staan .. denk dat ze eerst nog even uitgebreid heeft zitten ontbijten ..
Paintlinger schreef:Ben ik dan de enige die blij is als mijn kat een muis gevangen heeft?
Als je op een boerderij woont denk je er schijnbaar anders over
want dat zie je niet... Judith_M schreef:Onze kat helpt ons ook graag van de muizen af.. Beestje is al te pakken geweest dus waarschijnlijk al verwondt, als ie niet een zielige dood sterft vreet hij jou spullen aan. Nee hoor mijn kat mag hem afmaken
, zou hem dan ook niet binnen loslaten hoor. Maar alsje het hart niet hebt (of het gewoon smerig vind) om die muis zelf een ram te verkopen dan kan je hem wel gewoon naar de opvang brengen natuurlijk. Is hij igg niet meer jou probleem, opgelost toch
.

Ook dit lieve kleine muisje wordt groot...

Blij dat we dat probleem hier niet hebben. Zou 't niet over mijn hart kunnen verkrijgen zi'n diertje dood te maken.. Dan bracht ik 'm wel even naar de dierenopvang..
T lijkt mij dat ie het dan nog behoorlijk lang volhoud in de vriezer. Onder water is het echt 5sec.