Bij dierenwinkels kan je ook konijnenhokjes kopen van 80x50, dat is zeker ook heel normaal? 9 van de 10 dierenwinkels kun je niet vertrouwens, in een dierenwinkel wordt vaak ook troep verkocht. Bijvoorbeeld de knaagstenen voor hamsters en konijnen: kunnen ze nierstenen van krijgen...
Hmm. daar heb je wel gelijk in. Ik heb het er met mijn ouders over gehad maar ik mag echt geen tweede konijn. Omdat ze bang zijn dat er geen klik is en dat we ze dan moeten scheiden en voor allebei een maatje moeten vinden.
edit: Ik heb net even gekeken en hij heeft wel een speeltje een soort plastic bal waar een geluidje in zit. Maar ik zal er zo even een knuffel bij zetten.
Manou
Geplaatst: 05-01-10 17:20
Daar is een hele simpele oplossing voor, als je bij een goede konijnenopvang een maatje voor je konijn haalt worden de konijnen daar al door iemand met verstand van zaken gekoppeld. Dus als zij vinden dat de konijnen samen mee naar huis kunnen is het risico op mislukken al een stuk kleiner. Mocht het daarna toch nog mis gaan kan je terug gaan, zij zullen hun konijn terug nemen en je kan een nieuwe poging met een ander konijn proberen.
Inderdaad En wanneer het in de eerste week goed klikt is het eigenlijk zelfde dan het daarna vekeerd gaat(uitgezonderd voedster bij voedster en ram bij ram).
riz95
Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-10 17:51
Als ik heb zo dat knuffeltje geeft knaagt hij die niet helemaal kapot dan Ô.o?
francaa
Geplaatst: 05-01-10 17:51
Ik denk dat TS nu wel genoeg informatie heeft de keuze is nu aan haar of ze er een 2e konijn bijneemt maar als ze dat niet mag van dr ouders dan houdt het op !
maar weer even ontopic, hoe is het afgelopen met het tandenknarsen? ben je al naar de DA geweest ?
Anoniem
Geplaatst: 05-01-10 17:55
A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-07-23 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt
riz95
Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-10 18:00
nog niet geweest omdat ik het geluid niet meer hoor?