Wat een bekend verhaal zeg..2 jaar geleden waren we onze hond van 8 maanden aan het uitlaten en ineens valt ze neer en begint te piepen en voor we het wisten was ze er niet meer..Echt heel naar dit! Heel veel sterkte.
gohya
Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-09 13:32
Dank jullie wel voor jullie medeleven en lieve berichtjes. Krijg er tranen van in mijn ogen. Heb al 16 jaar geen traan kunnen laten en nu weer voor het eerst wel.
Oww jeetje meid,wat erg!! Het is vervelend om hem te moeten verliezen, maar dit is denk ik wel de mooiste dood voor hem...Geen stress, geen pijn, in 1 keer weg.. Heel erg veel sterkte en ik hoop dat je er toch nog een mooi nieuw jaar van mag maken..
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!
Geplaatst: 31-12-09 13:38
gohya schreef:
Dank jullie wel voor jullie medeleven en lieve berichtjes. Krijg er tranen van in mijn ogen. Heb al 16 jaar geen traan kunnen laten en nu weer voor het eerst wel.
Dan is het toch ook nog ergens goed voor!
shannaaaa
Geplaatst: 31-12-09 13:39
Wat een vreselijk einde van 2009. Sterkte
Bonita_Bon
Geplaatst: 31-12-09 13:42
sterkte! fijn dat jij alsnog bij je maatje was, dan was hij iig niet alleen....
Zoiets is nooit leuk, maar op een datum als deze is het wel extra slikken... Zoals reeds gezegd, voor je hond waarschijnlijk het beste einde dat die zich kon wensen, bij de mens die hij graag zag, tijdens een wandeling die hij graag deed... Veel sterkte!
Wat moet dit ontzettend moeilijk voor je zijn. Wel een respectabele leeftijd om heen te gaan maar toch had je je maatje liever nog langer bij je willen hebben..
Ach meid wat erg voor je. Voor Benji is dit een mooi heengaan en fijn voor hem dat jij bij hem was. Hij heeft het voor jou makkelijk gemaakt zodat jij vanmiddag misschien geen moeilijke beslissing had moeten nemen. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
Lijkt me heel moeilijk en zwaar om te zien en mee te maken, maar aan de andere kant was het dus schijnbaar zijn tijd. Hij heeft niet hoeven lijden, en jij hebt uiteindelijk niet de zware beslissing moeten nemen om hem door de dierenarts te laten inslapen. Heel veel sterkte met het verwerken.
Heel veel sterkte, lijkt me heel rot om het zo te zien gebeuren, maar hij heeft je een hele moeilijke beslissing uit handen genomen. Sterkte, wat zal het leeg zijn bij jullie in huis.