Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
nou wil de oudste dus af en toe polshoogte nemen in de woonkamer, dus die staat dan voor de deur te blèren dat ze eruit wil.
vind het alleen zelf heel jammer. vind het zo gezellig. 
rainbow8 schreef:Toen Grolsch nog leefde was hij mijn kussen en had ik regelmatig sabbelplekken in mijn nek en aan mijn oorlel. Toen Baileys nog leefde lag hij in het holletje van mij buik. Biertje lag eigenlijk nooit op bed............. tenzij hij zich zielig voelde...........
Borrel ligt of tegen mijn kont aan te duwen of tegen mijn benen aan. Melk ligt meestal aan de andere kant van mijn benen, dus word ik wakker omdat ik me niet meer kan omdraaien. En als Borrel echt aandacht wil.............. dan krijg ik letterlijk kusjes van hem, zodat ik bijna een kunstgebit nodig heb. Of hij kruipt onder de dekens en gaat overal waar hij maar kan liggen sabbelen en melken. Het eerste is niet zo erg, maar het tweede vind ik toch wat minder prettig. Dan zeggen ze wel pijn is fijn, maar geef mijn portie in dit geval toch maar aan fikkie
.
AngeliqueB:
Wat is een Devon Rex??
die namen van die beesten,,,geweldig.
die namen inderdaad, geen drank geven maar naar drank noemen.
! Om half 2 was ik het zat en hield ik mij voor dood in bed.. Toen de plukken kattenhaar mij om de oren vlogen was ik het zat; de dikke mormels opgepakt en in de woonkamer. 2 minuten later, aan de deur krabben en heel zielig miauwen. Al met al.. wat een heerlijke nachtrust
! 1 voordeel, als vriendlief er is dan wordt hij weggepest en laten ze mij met rust.
die namen van die beesten,,,geweldig.
. Ook dat spinnen als ik 1 oog open
M'n vriend heeft 2 katten, de ene komt gezellig bij je liggen, loopt wat rond, (sloopt wellicht wat
) maar daar slaap ik wel doorheen. De ander daarintegen, pfff maan. Met de beste bedoelingen je gezicht schoonlikken in je slaap (pepermuntje zou niet slecht voor 'm zijn
), naast je of op je hoofd liggen en luidruchtig spinnen, met z'n nagels lekker in je vel..
Jaa het zijn leuke beesten. Dus nu gaat de deur snachts maar gewoon dicht, aangezien ik sochtends niet te genieten ben als mijn nachtrust zo'n 271x verstoord is door een kat
. De andere 2 springen op alle kasten in m´n kamer en die kun je er gewoon echt niet bij hebben. Mijn moeder moet er bijna elke nacht 2 keer voor opstaan aangezien ze dan aan de deur gaan krabben omdat ze er toch graag in willen
Het kan trouwens helpen om een kleed met wat langere haren over je bed heen te leggen, die van mij gaan hier aan sabbelen en uiteindelijk vallen ze dan in slaap
Ikima schreef:Bij mij is het juist andersom, de dames willen al rond 23 uur naar bed, als ik in bed lig dan liggen ze eerst bovenop mijn benen en de volgende ochtend lig ik ingeklemd tussen 2 katten.
Heb in het begin geprobeerd om ze buiten de slaapkamer te houden maar dan was het alleen maar aan de deur krabben en zielige geluidjes maken.
's Morgens (als ik vrij ben) is het een wedstrijd wie het langste kan blijven liggen, de dames gaan er dus pas uit als ik eruit ga.

(en eigenlijk zijn mijn dochter en ik een beetje allergisch voor ze
)
)
Denk dat je er niet zoveel tegen kan doen.. Nadeel van 2 katten, jutten elkaar op als er 1 wakker is..