Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

haha! 

DianneF schreef:Ja hier ben ik!![]()
ja wezen kijken... en aaahh gossie.. wel erg schattig hoor allemaal!![]()
ik heb er wel 1tje uit kunnen kiezen... zat heel erg tussen 2 te twijfelen... maar die ene kwam iets gemakkelijker naar me toe en was ook wat aanhankelijker... dus die heb ik gereserveerd! ik ga vanavond beslissen of ik hem neem ja of nee![]()
hij heet trouwens Janos.. noem hem elke keer al perongeluk Jonas! haha!
dus als ik hem neem.. dan waarschijnlijk gaan we zn naampje wel veranderen.. maar goed.. dat kan zat bij een kitten![]()
is al kattenbak zindelijk.. en geént.. dus dat is fijn!
nu nog de knoop doorhakken
ow.. ik heb wel 1 foto.. maar ik weet nooit zo goed hoe ik dat op bokt moet zettenhaha!

lijkt op de foto een beetje op een wolfje of een husky achtig iets 
leuk joh, hoop dat het gaat met je andere poesje
:D:D
ik wou hem dan morgen halen.. maar kan niet... wimmus schreef:Jonge katten, en vooral katers, zijn meestal niet zo moeilijk. Worden vast dikke maatjes!
Vind dat verhaal over exkaters die dekken en poezen doodsbang maken wel grote onzin trouwens.
@Mang, hoe oud is hij?
Dat klein blijven valt op zich mee, ik heb zelf inmiddels 4 katten met de fles opgevoed en die zijn allemaal tot normale, grote katten uitgegroeid. Eentje is zelfs een beer van 8kilo geworden, dus als ze verder gezond zijn dan maakt die flesvoeding niet zoveel uit. Wel zsm op vaste voeding overgaan, dan halen ze die slechte start wel in. Mijn huidige kat had een ziekte toen ik hem met 2 weken vond, maar dat heeft hij alweer ruimschoots ingehaald. En hoe lelijker ze beginnen, hoe mooier ze worden
na 3 weken ofzo waren we het zat om elke nacht wakker gepiept te worden en hebben we het met voer opgebouwd.DianneF schreef:ik neem hem!!!:D:D
allen...ik wou hem dan morgen halen.. maar kan niet...
hij heeft een reactie op de in enting.... natte neus en verkouden enz... at wel.. maar was niet fit.. dus ze wil hem eerst een kuurtje geven.. en wachten tot ie weer is opgeknapt... dan waarschijnlijk krijg ik hem eind volgende week... (wel jammer.. want ik ben nu een paar dagen vrij...)
ik vroeg nog of ie dat bleef houden zo'n reactie op een kuur.. maar dat was niet zo...
iemand ervaringen hiermee??
Heino schreef:Hij zal waarschijnlijk ingeënt zijn tegen oa niesziekte, en sommige katten (net als sommige mensen overigens) worden daar wat ziekig van
Wel jammer, je had je enorm verheugd hem morgen op te halen natuurlijk!
maar goed.. dan haal ik hem als het kan vrijdag op... na het werk.. (rond 1 uur) want het weekend ben ik ook vrij... dus dan is dat het beste denk ik...