Kat die je likt....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

laura1987

Re: Kat die je likt....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-09 21:40

@ nickytje
Zolang ze niet op mijn lippen ofz likken vind ik het goed.
Ze likte mij op het puntje van mijn neus (veeg ik dan gewoon af) en op mijn handen, tsjah die heb je zo gewassen.
Een lik van een hond mag trouwens ook gewoon aan mijn handen hoor, die was ik toch vaak zat :D
Op mijn werk krijg ik regelmatig een lik van één van de honden.

@ikenpaardjes ze doet het inderdaad alleen als ze bij mij ligt en ligt te knorren. Knorren doet ze trouwens al als ik tegen haar praat whahaha

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:09

Nickytje schreef:
Dit is nu trouwens totaal niet vervelend of aanvallend bedoeld hoor. Maar vinden jullie een likje van de kat niet vies?
Ik lees heel vaak dat mensen een lik over je wang bv. van de hond goor vinden, maar hoe zit dat bij de 'kattenmensen'?

Ik vind het zelf overigens niet vies hoor. Zolang ze net van tevoren niet met hun neus ergens in de viezigheid hebben gezeten :) (kat of hond)
Zelf heb ik enkel honden die dat ook af en toe wel eens doen, ik ben bang van katten :o

Ik ben dan geen echt kattenmens, vind katten gewoon lief, net zoals ik honden lief vind. Zo lang ze niet over mijn mond likken vind ik het niet echt erg. Een van onze honden geeft ook altijd een kusje op mijn wang en krijgt er dan een terug of andersom.

Ashira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 20:31

Wat grappig te lezen dat je kat zo gek op je is!
Mijn konijn likt ook altijd mijn gezicht en handen helemaal af :o

diam0nd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 20:45

Mijn oudste kat doet dit ook heel erg! Als ze eenmaal bij je op schoot ligt, nou kijk maar uit dan!

Ze likt je werkelijkwaar overal als je niet oppast, armen, benen, gezicht, nek enz.. :D

Oh en tijdens dat likken zet ze ook nog eens haar nageltjes overal in :P

Dus als je haar een beetje in de gaten houdt is het een ongelovelijke scheet! *D

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 20:46

Hihi die van mij doen dat ook. :D Ik vind het schattig. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 21:00

Bij mijn vriend thuis zeggen ze altijd dat katten elkaar in het 'gezin' (of weet ik hoe dat bij katten heet :D De roedel zegmaar, maar dan voor katten dus :') ) wassen onderling.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-09 14:12

Zijn het trouwens bij jullie ook poezen die het het meest doen of ook katers?
Hier is het voornamelijk de poes, de kater doet het veel minder.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 15:12

Mijn poes likte mij nooit, dat was eentje van het type 'als ik mij nu héél zacht onder haar hand ga nestelen, zou ze mij dan aaien?'

Terwijl mijn kater er eentje is van 'hier ben ik, aai me maar of ik lik je dood!'.

Wat mis ik mijn poes, dat was echt een dametje...

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 15:20

Ik heb twee poezen en één daarvan vindt het ook nogal gezellig om als we lekker aan het kroelen zijn een lik over mijn neus te geven. Die is ook zo aardig om mijn buik af en toe te masseren ;) En als ik even stop met aaien, dan maakt ze wel duidelijk dat ik door moet gaan door haar pootje naar me uit te steken.
De ander likt hoog uit af en toe aan mijn hand, maar als ik haar vasthoudt ruikt ze even aan mijn mond (of ik wel een frisse adem heb ;) ), dan kijkt ze weer naar voren en likt haar neus/bekje af. Elke keer hetzelfde, lekker typisch.

Heerlijke beesten zijn het ook :D