Maar waarom 'bijt en knaagt' ze aan de tralies die er ook een stukje zit?
Ik zal wel een foto maken als ze eraan hangt, dan kunnen jullie zien wat ik bedoel.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Fredlover10 schreef:![]()
Het is nu echt niet leuk meer, ze doet het al vanaf dat we haar hebben, nu is ze zo'n anderhalf jaar oud, dus al best oud voor een hamster.
Maar juist als ze oud is zou je toch denken dat ze liever wordt?
R.X. schreef:Fredlover10 schreef:![]()
Het is nu echt niet leuk meer, ze doet het al vanaf dat we haar hebben, nu is ze zo'n anderhalf jaar oud, dus al best oud voor een hamster.
Maar juist als ze oud is zou je toch denken dat ze liever wordt?
Ik kan me tuurlijk vergissen, maar ander half is toch nog niet zo oud voor een hamster?
P.s. ik heb niet alles gelezen, sorry als het antw. al gegeven is.

Verder dingetjes verzinnen waar ze mee bezig kan zijn als ze tralieknaagt. Wc-rolletjes, lege doosjes, keukenrollen, wc-papier om een nestje van te maken, of bv in een wc-rolletje wat snoepjes stoppen en het rolletje dichtmaken, hangmatjes, vanalles 
Zou je bv eerst een nacht met die handschoen kunnen slapen, zodat 'ie wel echt naar jou ruikt.
ook heeft zijn nieuwe huis geholpen denk ik. hij kreeg een rattenkooi van ongeveer 1 meter bij 50 bij 50 met 3 verdiepingen tot zijn beschikking, werd hij ook erg vrolijk van denk ik. ook zorgde ik voor genoeg afleiding... hangmatje, wc rollen, zijn eten verstopte ik door zijn hele verblijf. ik knipte dunne stroken krant, er stonden verschillende dingen waar hij uit kon kiezen om in te slapen, holle boomschors, stenen bloempotje ondersteboven met een zelf gemaakt gat aan de zijkant, zorg dat wel voor een kleine pot met een klein gatje (normaal voor afvoer water) waar de kop van de hamster niet door kan zodat je hamster niet klem komt te zitten. of natuurlijk een pot die groot genoeg is zodat hij ook dat gat eventueel kan gebruiken als in of uigang. en nog een geval uit de dierenwinkel