Japie's nieuwe liefde..... Duimen jullie mee?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

chocobroodje

Re: Japie's nieuwe liefde..... Duimen jullie mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-09 22:39

Hey lambiekske je foto doet het nu wel, wat een schatjes! Dus bij jouw is ook het mannetje het kleinste? Ze gaat steeds meer ontdekken, ze eet ook best veel vooral in verhouding met Japie :D. Er is op dit moment geen voernijd tijdens die 2, gelukkig!

Lambiekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 23:49

nee eigenlijk is het mannetje groter, maar ligt een beetje plat en op de achtergrond. Het vrouwtje lijkt wel groter maar als je d'r haren (± 6 cm!) plat drukt blijft er maar een heel klein konijntje over! :D Ik heb ze uit een konijnenopvang bij ons in de buurt. daar zaten nog meer van die leuke zielige konijnen, maar ik kan ze helaas niet allemaal meenemen....ik heb al een halve dierentuin... :D

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-09 00:31

Heb ook lang zitten twijfelen hoor, maar het komt weinig voor dat je een echte Gentse baard tegen komt, dus ja.... Toch maar naar de fokker. Maar daar hebben ze idd hele leuke nijnen!

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-09 12:57

Nou Japie en zijn nieuwe liefde Saartje (:D) zijn de nacht prima doorgekomen. Ik ben er de hele nacht bij gebleven. We kregen Saar niet gevangen, en ik wou haar niet vol de stres injagen, dus heb maar op de bank gepit! Je moet er wat voor over hebben ;)

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 13:49

En nu ook al samen geslapen........ dit gaat helemaal goed: a match made in heaven.......... :D :D

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-09 13:51

Ja saartje zit nu al een tijd in de gang, ze heft zich tussen 2 dozen in gewurmd, japie ligt net lekker in zijn kooi. Als saartje er over een uurtje nog niet is ga ik haar halen, ze moet niet vergeten waar ze zijn moet ;)

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-09 15:20

Nou ben toch saartje maar zelf gaan halen, volgens mij vond ze het wel best daar. Ze gingen meteen weer snuffen aan elkaar. Er zit in beide geen kwaad, ze zijn gewoon best lief voor elkaar. Verder zullen ze met de tijd steeds aanhankelijker gaan worden. Ik vind ze zo vreselijk leuk samen!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 15:28

Leuk stel :D
Toen ik mijn huidige konijnen had gekoppeld lagen ze de volgende dag plotseling languit tegen elkaar aan.. :D

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-09 15:36

Japie wilt dat wel, maar Saartje vind dat nog beetje eng. Volgens mij vooral omdat er dan niemand meer "waakt" Ach dat zal ook niet zo heel lang duren vermoed ik :D Ben helemaal trots op beide!

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-09 16:09

En nu liggen ze er zo bij, komt helemaal goed tussen deze 2 schatten!
Afbeelding

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 16:33

Wat leuk dat het goed gaat tussen die 2!
Japie valt dus toch op vrouwen met een baard :D

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 16:34

Aaaa wat leuk dat ze vriendjes zijn! Ik wil ook graag een vriendje voor mijn konijn, maar die is nogal lastig :o

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-09 16:52

_Mel schreef:
Aaaa wat leuk dat ze vriendjes zijn! Ik wil ook graag een vriendje voor mijn konijn, maar die is nogal lastig :o

Je kunt hem/haar meenemen naar een opvang, daar koppelen ze ook. Dan kan je konijn zelf uitkiezen met wie hij wil wonen. Is hij gecastreerd? Japie is ook niet altijd even makkelijk, maar met het juiste konijn erbij moet dat gaan hoor.
@ joyceke, ja blijkbaar is dat geen probleem een vrouw met een baard :D Hij vind het wel mooi, ik ook trouwens :D