Fien is overdag toch nog wat teruggetrokken. Gisteren waren moeders en broertje weg, dus het was lekker rustig in huis. Rond 21.00 uur heb ik Kee meegenomen naar de zolder en ja hoor, meteen kwam Fien onder het bed uit en begon weer te eten, drinken en Kee achterna te lopen.
Omdat ik lekker een film aan het kijken was, ben ik weer naar beneden gelopen en Kee achter mij aan. En ja hoor, ik had de deur van de kamer open laten staan (geen moeder in de buurt die daar boos om werd

Op een gegeven moment is ze ook de kattenbak die beneden staat tegen gekomen en ging ze daarop. Dat wilde Kee niet, want die stormde erop af, maar ik kon dr nog net tegenhouden, zodat Fien in alle rust af kon maken waar ze mee bezig was

Rond half 11 ben ik naar boven gegaan met de dames. Kee weet als we gaan 'slapen' 's avonds, dus die roetsjt dan naar boven en Fien volgt overal dus das heel handig!
Kee begint dr nacht altijd boven op mij in bed, en Fien is dr dan ff kwijt, die snapt namelijk nog niet dat je ook óp banken en bedden etc kan springen, dus die begint dan heel klaaglijk te miauwen.
Na een half uur sprong Kee van mn bed af, en toen ik dr rond 12 uur ging zoeken voordat ik ging slapen, trof ik beide dames aan op het logeerbed in de kamer waar ik Fien in eerste instantie had zitten. Echt kei schattig, zo samen. Nog niet helemaal tegen elkaar aan, maar Fien was wel duidelijk blij dat Kee naast dr lag! Ik heb dr ook de hele nacht niet horen miauwen.
Vanochtend heeft Fien ook nog even op de gang gelopen, maar algauw trok ze zich weer terug in haar hoekje waar ze gisteren ook zat. Overdag wil ze nog liever veilig weggestopt blijven, maar dat is prima.