Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Weissjee schreef:Ik zit nog te twijvelen hoe ik het morgen ga doen.
Zelf heb ik het bovenste tuigje, met in het midden bij de borst een ring waar ik dus een touw aan vast kan maken. En bovenop, de ''teugels''.
Bij onderste tuig is het eigenlijk al moeilijker om er iets aan vast te maken. Maar verder wel een heel mooi tuig. Die heb je ook trouwens in een iets ander model met 2 ringen aan de zijkanten, die zou perfect zijn. Wou die ook ooit kopen maar jammergenoeg wel erg duur.
SofieHavan schreef:Myra87 schreef:Het is in Nederland verboden om een hond iets te laten trekken
Ach hij gaat er niet dood van, 't is enkel voor de lol hébedoel, 't is nu ook niet dat ze hem 100kg gaat laten trekken hé, de hond vindt het vast wel fijn, en ik denk dat TS wel slim genoeg is om meteen te stoppen als blijkt dat de hond het niet fijn zou vinden
dus geen probleem toch?
ikdoemaarwat schreef:Weissjee schreef:Ik zit nog te twijvelen hoe ik het morgen ga doen.
Zelf heb ik het bovenste tuigje, met in het midden bij de borst een ring waar ik dus een touw aan vast kan maken. En bovenop, de ''teugels''.
Bij onderste tuig is het eigenlijk al moeilijker om er iets aan vast te maken. Maar verder wel een heel mooi tuig. Die heb je ook trouwens in een iets ander model met 2 ringen aan de zijkanten, die zou perfect zijn. Wou die ook ooit kopen maar jammergenoeg wel erg duur.
er zit een mooie grote ring bovenop ,stevig en dus super te gebruiken
en niet duur hoor
kostte geloof ik rond de 32 euro .....
dammon heeft hem nu al meet als een jaar en totaal nergens beschadigd of versleten...wasmachine wasbaar