wat moet ik nu weer verzinnen ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marieke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 12:59

onze hond is een echte sloper, niks is onverwoestbaar! Ze heeft al een groot aantal zwarte kongs versleten, we zijn daar mee gestopt. Ook een zogezegde onverwoestbare grote harde bal (de grote van een basketbal in harde plastiek) van 25 euro was na een paar weken kapot.
Autobanden moeten er ook aan geloven. Ik zag dat nog iemand zijn hond op banden laat bijten, daarmee moet je oppassen, want als ze ze stuk krijgen komen er kleine metaal draadjes vrij uit de band!
Nu is haar favoriete speeltje een paardenbit, dat krijgt ze nog niet stuk, en ze speelt er heel graag mee. Alleen niet zo goed voor de tandjes!

xAlice

Re: wat moet ik nu weer verzinnen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-09 16:57

weet iemand waar ik kong speelgoed kan bestellen voor een redelijke prijs ??

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 19:32

zooplus.nl

Onze hond vind oa Kong geweldig, hij heeft er twee stuks van, zo'n kubus waar je voer in kunt doen, de speeltjes van pedigree vond hij als pup geweldig. Eigelijk de enige dingen die hij niet kapot krijgt ;).maar goed is hij wel gek op. Voor de pup die op komst is, is zo'n kubus alvast voorzien en ook een kong assortimentje. oh en zo'n dummies (soort van brandweerslang opgevuld en dichtgenaaid) vinden ze meestal ook geweldig.

Lunapoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 23:48