Nou echt slechte kwaliteit wordt er volgens mij niet gemaakt. Ferplast is vooral duur, maar daardoor niet sterker of beter. Ik heb een vrij simpele kooi van 1.20m op het oog, ze lopen toch vrij veel los dus dat moet kunnen. Gewoon 1 verdieping met tralies, heb wel wat dingetjes bijbesteld om de kooi leuk aan te kleden. Moet alleen de bestelling nog bevestigen, maar durfde even niet meer. Waren maar 2 slechte beoordelingen maar toch
Jeej ik heb besteld en betaald, hopelijk is het gauw binnen! Voor de kooi zelf was ik 49.95 kwijt, vind ik netjes voor een traliekooi. Alleen nu nog 1 lastig ding. Heb ik straks de kooi, en dan moet ik wachten met haar op te halen. We vinden het verstandiger om eerst die 3 dagen naar berlijn te gaan. En dan pas haar op te halen, dan zijn we er tenminste bij. + dat ze dan pas 4 maanden is.
In principe kosten die traliekooien nu echt niets meer (behalve dan die van 1.40 of 1.50). Vijf jaar geleden heb ik een 100 cm traliekooi gekocht voor 100 euro. Tegenwoordig zijn er genoeg winkels die dezelfde afmeting kooi verkopen voor 30 euro.
chocobroodje
Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-09 01:00
Ja ik zit op bunnybunch Klopt die van 1,40 was iets van 109 euro. Die wat ik nu heb is 1.20m en kost 49,95. 1.40 kan ik hier echt niet kwijt helaas.