Wat een schatje!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) en dat soort dingen ..
)
Ze moet het even niet meer weten op dit moment

Er zou nooit meer een beagle komen ..

En de pinscher moet er sowieso nog 10 dagen zitten omdat de eigenaar nog altijd kan opduiken..
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=192949

) maar OMG .. die pinscher
Was wel een stuk levendiger dan gisteren, heb 'm niet in z'n mand zien zitten
Maar dit is toch ook weer het andere uiterste
En hij was ookal voorbehouden, waren vandaag mensen geweest die hem wel wilden hebben ... Kan natuurlijk nog altijd veranderen, maar ook de eigenaar kan nog steeds komen dus ja, persoonlijk zou ik mij op een andere hond richten.. 
). Er stonden andere mensen bij toen ik aankwam, een ouder koppel (nuja, denk zo rond de 70 jaar) met denk ik hun dochter. Toen ze me zagen zeiden ze: is een schattige hond hé? Dus ik: ja, het is een beagle ..
Vroegen die mensen of ik wist wat voor soort honden dat waren, dus ik heb daar een heel verhaal verteld en toen gingen die mensen toch maar even verder kijken .. Jammer voor de beagle, maar zo'n jong geval bij zo'n oud koppel, het kan goed gaan, maar persoonlijk lijkt het me niet ideaal
En maar lekken aan mijn hand
Heb nog wat info over hem gevraagd, heb gevraagd of ze hem überhaupt meegeven als je op een "flat" woont (gelijkvloers, maar toch) maar dat was geen probleem (hebben ze hun maatstaven toch wel bijgesteld tegenover 12 jaar geleden, het zal nodig zijn, of ze zullen ingezien hebben dat honden het soms beter hebben op een flat dan ergens in een kooi buiten in de tuin bij een huis..) en heb gevraagd of ik even bij hem in de kooi mocht. Toen zei ze: ik zal hem er anders even uithalen, kom maar mee .. Ook goed natuurlijk
Denk alleen dat het simpeler geweest was als ik gewoon in de kooi was gegaan, want toen hij er éénmaal uit was vond ie dat best ok, dus hem er weer inkrijgen + zelf uit de kooi geraken zonder hond was toch een hele onderneming
(moest stiekem wel lachen
). Maar hij is zo leuk! Enorm wild, maarja, beest wil daar ook gewoon weg .. Met opvoeding en gewoon in huis denk ik dat het een hele leuke hond kan worden
Is zindelijk en dat is toch al het voornaamste
Kent de basisbevelen, moeten natuurlijk onderhouden/nog de puntjes op de i gezet worden, maar dat is met elke hond zo, zeker met een beagle
Maar ze zeiden ook dat ondanks zijn uitbundige karakter dat hij graag met je meewerkt en graag wil leren, als je dus consequent bent, maar dat is bij elke hond (of paard) nodig .. Dus dat stond me wel aan 
Moeder wist dat ik ging, heb gevraagd of ze mee wilde maar ze zei dat ik maar alleen moest gaan
Ze weet wel hoe die pinscher deed
Heeft voor de beagle geen verschil gebracht 

Je merkt ook echt dat hij dolgraag eruit wilde, maar dat is ook logisch natuurlijk. Een beagle in zo'n kooitje, al sinds oktober. Ze komen dan wel buiten in een speelweide en worden opgevoed door de instructeur enzo, maar dan nog ..
Wanneer ga je het er met je moeder over hebben? 
Maar het vlot niet zo 

Zit met het idee om haar een e-mail te sturen en daarin alles op te schrijven, dat is zowat mijn laatste hoop denk ik 
Haha, heb ook zo iets ooit gehad dat ik m'n moeder moest overhalen voor een bepaalde pony, maar dat is me toen ook niet gelukt.
tja, dan weet ik eigenlijk geen betere oplossing door er nog een paar keer naar toe te gaan samen met je moeder, en zorgen dat ze ook even bij de beagle blijft staan, want dat soort honden zijn ontzettend goed in het hart stelen van mensen (zoals jij al gemerkt hebt
) en misschien dat ze dan in ieder geval meer gevoel krijgt met die beagle..
gebruikte postzegel opplakken,en in je brievenbus gooien 
.
. Neem ze gewoon allebei mee, als je ze allebei in huis hebt stuurt ze ze vast niet terug

Moet ik alleen even zien hoe ik dat ga doen aangezien de post pas weer op maandag komt en ik dan moet kunnen buitenglippen zonder dat ze iets doorheeft. Maar dat kan ik misschien morgenavond ofzo ook doen, normaal kijkt ze toch niet meer in de brievenbus als er geen post verwacht wordt.
) bij met nogmaals de uitleg (die ik dus in de e-mail wil doen maar kan ook op die manier).