Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.
, vond de andere het niks om in d´r eentje buiten te zijn.
.
) een kat die al 2 keer verhuisd is. Hij heeft er echt nooit een drama van gemaakt. En toen we van Nederland naar Duitsland verhuisden, gingen er 4 katten mee. Geen van allen heeft er een probleem van gemaakt. En de kat die we hier bij het huis kregen, was ook geen andere katten gewent. Ze hebben in het begin naar mekaar geblazen maar binnen een paar weken was dat ook klaar. Als een kat voelt dat hij gewilt is en het rustig is wennen ze vaak heel snel.
Doet de kat die we bij het huis hebben gekregen nl ook al, en die kwam echt nooit in huis bij de vorige bewoner. Die was zelfs bang voor mensen. 
.
.
.)Sterre schreef:Schuur isoleren is nog niet eens nodig hoor.
Die van mij woont overdag in de hondenkennel en ´s nachts dus binnen. In de kennel staat zo´n "overdekt" mandje met een warm dekentje erin op een baal stro, dat de kou niet van onder kan komen.
Mijn vriendin heeft ook zo´n buitenpoes en die heeft een heuse kattenvilla bij de voordeur gemaakt.
Ze heeft een grote doos met van die styroporplaten (isolatie) bekleed, en daaroverheen folie gemaakt. Aan de voorkant heeft ze een groot gat gemaakt en binnenin ligt een lekker dekentje.
(Is iig een stuk goedkoper als de schuur isoleren.)
Succes ermee!
KimH schreef:Laat je wel even weten hoe het allemaal af is gelopen?

Had beloofd om jullie op de hoogte te houden, dus bij deze:
gedronken en we hebben lekker geknuffeld met hem. Wel wou alleen heel erg snel naar boven toe (daar hebben we een plank hangen) Hij denkt volgens mij toch iedere keer dat er een hond binnen kan komen. Ongelofelijk hoe dat in zijn systeem zit. Toen ik vanochtend bij hem ging kijken had hij de zijn behoefte netjes op de kattenbak gedaan. Ik had voor de zekerheid de deksel van de bak af gelaten, maar heb hem vanochten er maar weer snel opgezet, want meneer houdt nogal van graven. De hele schuur ligt onder de steentjes! Vandaag zag ik dat hij een behoorlijk bult op zijn koppie heeft, en zit echt helemaal onder de korstjes en heeft een kaal plekkie achter zijn oor zitten met een snee. Hij heeft het te verduren gehad de afgelopen tijd!
en sprong ook meteen naar boven toe. Ben zo blij dat ik ze allebei heb!!!!!!
(stille meelezer
) hopelijk blijft alles goed gaan! 
Heel rare pensiongasten ook, als ze de honden er achter aan sturen.... Ik dacht dat paardenliefhebbers wel van dieren zouden houden!
.