Mijn oude konijn liep ook altijd lekker binnen. Die sprong dan gezellig op de bank, luisterde als ik Flappie riep en as je Flappie BROOD zei rende die als 'n gek naar de keuken . Was ook zindelijk, en als er niemand thuis was ging die in z'n 'hok'.
Ik heb 2 konijnen(allebei vrouwtje) en ze zitten binnen. Ze hebben een groot hok, met een soort uitloop op de plavuizen, zodat ze wel van elkaar weg kunnen.
_xmichelle
Geplaatst: 11-12-09 21:59
Mijn konyntje liep altijd vrij in de tuin, poepte overal. En 1x binnen, en jahoor, daar ging de internetkabel. Gelukkig leefde die nog!
Volgens mij kan dan handig, ook in de bench. Zo klein is dat niet hoor. Is net iets groter dan mijn honden bench dus was net even aan het vergelijken.
Kijk maar eens een keer rond, hoe de meeste mensen 1 konijntje in zo´n klein `piep` hokje buiten hebben zitten en die dan nog amper los komen.
En jij wil ze los laten lopen als je thuis bent. Vind het niet zielig. Maar let idd wel op je kabels, en andere dingen waar ze onder kunnen kruipen en kapot kunnen knagen.
Emilio_
Geplaatst: 27-12-09 16:14
Mijn konijn loopt ook in door de woonkamer, en kan in zijn hok wanneer hij wil. 's nachts gaat zijn kooitje dicht. Wij hebben geen snoeren oid op de grond liggen of ergens waar hij bij kan, dat scheelt alweer