en oja lifaya: ze krijgen kleine proties per dag! smorgens smiddags en savonds en we laten ze elk jaar testen op ziektes gewrichten bloed onderzoeken alles dus en zoals ik ooook al zij ze krijgen alledrie hetzelfde en de 2 poezen zijn dik en de kater niet
Anoniem
Geplaatst: 15-12-09 21:23
shirdaki schreef:
en we laten ze elk jaar testen op ziektes gewrichten bloed onderzoeken alles dus
Zo dat is helemaal niet gebruikelijk, vertel eens hoe doen ze dat testen op gewrichten bij katten? En waarom laat je ze elk jaar testen op ziektes?
Shirrlfl
Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-09 20:03
laat AUB het gezeur over dat ze te dik zijn afgelopen zijn!!!!! dit is het laatste wat ik er over schrijf!
we laten ze elk jaar testen omdat ze aan de dikke kant zijn daarom heeft de dierenarts een paar jaar geleden geadviseerd om elk jaar op controle te komen! en het testen van de gewrichten doen ze zo: ze stellen ons vragen over of ze moeite hebben met springen daarna laten ze de 2 katten even lopen en zetten ze eten op de tafel en als ze er dan opspringen kijken ze of ze pijn hebben enz en wij houden alles in de gaten, het is een aparte manier van de dierenarts maar zo kunnen we het wel in de gaten houden en hun ook! en als je het niet gelooft heb je dikke pech het is toch echt zo. dus mensen het gezeik over dat ze te dik zijn wil ik niet meer! het ging om de foto's punt uit!
Kunnen we het hier vriendelijk houden? Er staat een enorm dikke kat op de foto en dat roep vragen op. Dat is ook maar omdat mensen begaan zijn met die kat, dus Shirdaki, een beetje vriendelijker reageren mag ook wel. Mensen hebben het meste met die kat voor.