Want die van mij eet altijd de lekkere dingen eruit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joyckuh schreef:Korrels, zo'n 100 gram per dag per konijn... Onbeperkt hooi, met regelmaat wat groenten of fruit.
Manou schreef:Naast onbeperkt hooi en royaal groenvoer krijgen mijn konijnen hope farms supertrio. Omdat het naast die selective een van de weinige soorten biks is die aan de richtlijnen voor de samenstelling voldoet (om nog maar niet te beginnen over de troep van gemengd voer) maar wel wat goedkoper is.
benangelique schreef:Joyckuh schreef:Korrels, zo'n 100 gram per dag per konijn... Onbeperkt hooi, met regelmaat wat groenten of fruit.
dan zou ik maar eens ernstig gaan minderen met het voer! met een kwart kunnen ze prima af. dadelijk zit je met veel te dikke nijnen die constant plakpoep hebben omdat ze zichzelf niet meer schoon kunnen houden...
benangelique schreef:Joyckuh schreef:Korrels, zo'n 100 gram per dag per konijn... Onbeperkt hooi, met regelmaat wat groenten of fruit.
dan zou ik maar eens ernstig gaan minderen met het voer! met een kwart kunnen ze prima af. dadelijk zit je met veel te dikke nijnen die constant plakpoep hebben omdat ze zichzelf niet meer schoon kunnen houden...