Ilco schreef:Raveltje schreef:Uitdroging gaat zeer snel en als jij nu al zegt dat je kat uitdroogt, dan is het straks echt te laat.. Het luistert zo nauw bij een kat (elk dier trouwens), zou als ik jou was nu bij de da zitten..
Snap eerlijk gezegd niet dat je het er op aan laat komen, straks is het diertje verder van huis..
Uitdroging merk je niet zo snel. ALs de DA een dag ervoor heeft gezegt dat hij nog niet uitgedroogt is mag je er vanuit gaan dat hij met 1 dag zonder drinken meteen dood gaat. Uitdroging bij jezelf merk je ook niet zo snel. Iniedergeval ik niet.
Ik heb ook niet gezegt dat hij uitgedroogt is. Alleen maar daar naartoe gaat.
Tja, waarom wachten, terwijl je zelf aangeeft dat het richting uitdroging gaat.. dat wil je dan toch voor zijn of niet? Vaak merk je het snel genoeg, dan wordt je kat suffig en een beetje een vaatdoekje, maar mss ben ik wel meer een persoon van, beter voorkomen dan genezen en wil ik zulke dingen niet afwachten..
Ik voelde het wel hoor, leek wel een dronkendroppie toen ik uitgedroogt was.. moest toch echt voor 5 dagen aan het infuus..