Vjestagirl schreef:IndianLady schreef:Tsjonge dieren ruiken nu eenmaal. Het is geen baby die lekker naar de zwitsal ruikt.
baby's ruiken uit zichzelf ook niet bepaald naar zwitsal
echt niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Angelita schreef:Zo zijn we met z'n allen met het verkeerde been uit bed gestapt? Mensch.
Een kennel kan inderdaad ontzéttend stinken, en die geur zit dan in de vacht, dat heeft verder niks met de geur van de hond zelf te maken. Vind dat jullie nogal snel oordelen over de TS.
Toen wij net onze nieuwe kitten hadden stonk hij ook als de pest naar de cattery waar hij vandaan kwam, dat was na 2 weken pas helemaal weg.
Angelita schreef:Zo zijn we met z'n allen met het verkeerde been uit bed gestapt? Mensch.
Een kennel kan inderdaad ontzéttend stinken, en die geur zit dan in de vacht, dat heeft verder niks met de geur van de hond zelf te maken. Vind dat jullie nogal snel oordelen over de TS.
Toen wij net onze nieuwe kitten hadden stonk hij ook als de pest naar de cattery waar hij vandaan kwam, dat was na 2 weken pas helemaal weg.
Kalien schreef:toen je die kennel binnen kwam kreeg je een knal tegen je hoofd van de stank.
hij is al echt wel gewend.. (wat is er nu beter een gezellig warm huis, of een stinkend hok met kranten op de grond)
hij is hartstikke vrolijk en ligt veel te slapen.
hij is nog niet zindelijk.. gaat wel steeds beter.
er zit echt wel verschil in geur bij honden... ik wil gewoon geen stinkdier..
dus ik vraag gewoon of er wat voor is..
maar het word blijkbaar nog wel minder.. dan is het ook goed!
Vjestagirl schreef:Angelita schreef:Zo zijn we met z'n allen met het verkeerde been uit bed gestapt? Mensch.
En heb jij in de eerste 4 dagen dat je kitten in huis was hem dan ook gewassen, en vervolgens heel erg boos geworden als mensen dat zielig vonden voor je kat?
Kalien schreef:toen je die kennel binnen kwam kreeg je een knal tegen je hoofd van de stank.
hij is al echt wel gewend.. (wat is er nu beter een gezellig warm huis, of een stinkend hok met kranten op de grond)
hij is hartstikke vrolijk en ligt veel te slapen.
hij is nog niet zindelijk.. gaat wel steeds beter.
er zit echt wel verschil in geur bij honden... ik wil gewoon geen stinkdier..
dus ik vraag gewoon of er wat voor is..
maar het word blijkbaar nog wel minder.. dan is het ook goed!