Onze oude oma-poes erg ziek!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 00:07

Confronterend je verhaal hoor, zoals het is gegaan en dat je uiteindelijk een besluit heb moeten nemen om haar leven te beindigen omdat het echt niet meer kon.
Mijn complimenten voor je Da, en wat verschrikkelijk lief van ze dat ze je zulke herinneringen konden vertellen.
Nu heeft ze haar rust heeft een mooi leven gehad, sterkte.

WBt de medicijnen van de dierendokter.nl ik vind dat erg mooi om te horen, ze zijn daar echt heel goed bezig en nemen ook alle tijd voor je.

Eilinora

Re: Onze oude oma-poes erg ziek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 12:27

sterkte ermee....je hebt zeker de juiste beslissing gemaakt

wij hebben ook een oude poes gehad....20 jaar is ze geworden..
die viel ook steeds meer af en dronk en at slechter.
daarbij had ze meer problemen..
mijn motto is altijd geweest'' niet teveel klieren met oude dieren,een waardig bestaan en waardig gaan..''

dat wil zeggen dat je een oud dier niet teveel behandelingen moet laten doorgaan,als het einde komt dan hou je het toch niet tegen,je kunt het enkel verlichten en de pijn besparen.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-09 23:04

Inowa: ik had haar graag ook alle nare dingen willen besparen, maar aangezien er een redelijke kans was, dat ze beter zou worden en ik haar eigenlijk nog niet wilde missen, heb ik er voor gekozen dat ze toch die behandeling zou ondergaan. Helaas heeft ze het niet gered en heb ik toch de keuze moeten maken om haar in te laten slapen. Als de Da direkt had getwijfeld of de behandeling nog zin zou hebben, had ik haar direkt laten inslapen. Maar ze had 50 % kans dat ze beter werd. Nou dan kies ik daar voor. Helaas werd ze niet beter.

pandour4evuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 13:58

Sterkte is heel jammer. wij hadden een poes van 23 en die hebben we uiteindelijk in moeten laten slapen omdat haar nieren en andere organen aan het afsterven waren. Ze was te oud om te opereren of iets. iets waar we wel de middelen voor hadden en het geld.