Het is toch te gek voor woorden? Hondje gered..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Esgaroth

Re: Het is toch te gek voor woorden? Hondje gered..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 12:06

Als ik je een tip mag geven: check (indien dat kan) of de hond een chip heeft en breng hem daarna naar het asiel. Dat doet mijn vriendin ook altijd, die heeft er ook weleens een paar van de straat geplukt. Mensen moeten dan betalen om hem op te halen, zie je vanzelf of ze dat willen. En of ze hem weer terug willen. Anders wordt ie volgende week alsnog platgereden!

Overigens moest ik wel giffelen om je zin: een vriend die net zijn vriendin uitliet...
In de zin van een hond van de straat gered staat dat een beetje raar ;)

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-09 14:56

Hahaha ja dat is zo :P

Het beestje had een halsband om met een penning eraan dat hij gechipt was ;) Maar het was rond half 11 's avonds en we waren op de fiets. Even naar het asiel brengen was dus ook niet zo simpel. Naast het feit dat wij eerst niet wisten dat hij vaker los loopt.

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 19:33

dom he, hier in de buurt hebben wij ook 2 honden die iedere keer "ontsnappen" ja, tussen aanhalingstekens want als de deur openstaat vind ik het niet gek dat ie naar buiten loopt.
Als je dan naar de eigenaren gaat kan het ze helemaal niets schelen, heel triest. Bij 1 hond keek ik eens in de oren, heeeel erg vies en beestje had er duidelijk last van.. tja je geeft wat om ze of niet he.. :(