Wat voor voorwerpen heeft jou hond wel eens opgegeten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 22:12

Kattenstront eten heeft ze één keer gedaan, direct even afgeleerd.
Wachtte tot ze weer een richting de bak ging, ik zat heel schijnheilig met een mega dik boek achter de compueter, net of ik dr niet door had.

Op het moment dat ze dr harses in de kattenpak propte om toe te slaan heb ik dat boek met een klap op de grond laten vallen.
Effect was schokkend, met kattenbak en al rende ze door de kamer om zich van dat ding te ontoen, kattenbakvulling lag door de hele kamer maar het was me alles waard, nooit meer heeft ze dr kop in die enge bak durven dauwen :D :D

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 22:14

de honden op stal zijn ook zo erg, zijn 2 labradors, je kan niets een meter boven de grond neerleggen want dat pakken ze! zo hebben ze (alleen van mij al) 2 paar leren handschoetjes aan flarden gescheurd, in al zoveel dekjes en dekens gebeten dat ik de tel kwijt ben, alle plastic opberg bakken kapot gemaakt en alle zakken voer die ze kunnen krijgen kapotgescheurd,, :P

Dribbel

Re: Wat voor voorwerpen heeft jou hond wel eens opgegeten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 22:15

Jeetje dat sommige honden niet al lang met de pootjes omhoog liggen zeg. De hond van de buren heeft ooit wel eens een kauwgompje van tafel gepakt. Heeft hij de hele dag soort van lopen kauwen omdat alles bleef plakken.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 22:31

bierviltjes worden van tafel gejat, en als je wat kwijt bent kan je maar beter gelijk in haar mand kijken grote kans dat het daar ligt, ze heeft ook een keer de bril van m,n moeder opgegeten :')

Suzann3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 22:36

Huldra (7 maand oude Ierse Setter) - 1 Sinterklaas gedicht o: , vele pakjes dropjes, een aantal sokken, onderbroeken, tissues, bril, mensen eten, katten eten, vet bol van de vogels (wat op de grond gevallen) en nog veel meer

Tosca, de oudere labrador zoekt lekkere dingen uit, zo heeft madam het voor elkaar gekregen om op d'r achter poten te gaan staan om een mezenbol uit de boom te trekken en dan op te smikkelen. Dit herhaalde ze 3 keer, doen werdt ze betrapt!

Verder, alles wat los en vast zit! Schoenen worden gejat en afgekloven. Schapenpoep... ew

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 22:51

mijn bull houd niet zo van kerst denk ik...enige wat ie namelijk ooit op heeft is een kerstkaart en een mooie schitterster uit de kerstboom...kwam nog enkele kleine stukjes tegen in de huiskamer...dus ik tellen in de boom en tja ik miste er 1...

djoeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 23:02

Hier eten ze echt alles wat ze te pakken krijgen.
Dus ook geen vuilnisbak in de keuken want die lag iedere keer het hele huis door.

- jatten het fruit van de fruitschaal
- tot 2x toe een pot pindakaas die niet was opgruimd van de aanrecht gemikt en leeggegeten inclusief glasscherven. De hele keuken zat onder het bloed.
Ik moest ze toen stukjes watten gedrenkt in olie voeren, ook dat aten ze op (glassplinters gaan dan in de watten zitten)
- een keer mijn jaszak uit mijn jas gescheurd omdat daar paardensnoep in zat, zak was eruit maar de rits kregen ze niet open :+
- Appeltaart achter op het gasfornuis gezet...en weg....
- de voerton met hondenvoer van deksel ontzien en met zijn 2-en de hele ton leeggevreten..
- vorig jaar met pasen 2 grote chocolade paashazen van de kinderen opgegeten.
chocolade zou giftig voor honden moeten zijn maar hier kunnen ze hele dozen op geloof ik...

Ik weet het allemaal niet maar alles wat eetbaar lijkt en niet opgeruimd is krijgen ze te pakken, ze doen eht alleen niet als er iemand in de buurt is. Zo slim zijn ze dan ook wel weer...

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 12:23

Hmm die van mij valt dan nog wel mee....
- Ik had een kaneelstok gekocht, en die perongeluk buiten op de fiets laten liggen. Na 5 minuten kwam ik buiten en lag er alleen nog maar een stukje papier :+
- Half handvegertje
- Broodtrommel van mijn vriend
- De bank :o ( niet helemaal natuurlijk, maar wel een flink gedeelte )

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 12:26

Onze pup is vorige week met mijn schooltas gaan sjouwen.
Helaas had ik daarna geen Labello, multomap en agenda meer, alleen nog restjes daarvan...

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 14:11

Ik krijg er altijd weer een kotsneiging van als ik er aan denk :') .
Maar mijn hond heeft een keer een volle condoom opgegeten ....

En daar sta je dan: 'los', 'NEE', 'Spuuuuug uit!'.
Het mocht niet baten want het was al weg :)) .

Drrrassic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 14:14

Mijn ontzettend mooie werkstuk voor muziek, de ochtend dat ik hem moest inleveren.
En het ergste was dat de docent me niet geloofde.
Echt zo'n stomme actie was dat :(

Uiteindelijk m'n werkstuk nog meegenomen, en toen geloofde ze me. Kreeg alsnog een 8. :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 14:16

- Een veter (die mijn moeder er vervolgens uit moest trekken :') )
- Een halve kilo katjes drop toen ze 3 maanden oud was (gelukkig alleen maar enorme diarree gehad)
- Eendenstront! (Gadverdamme, dat blijft ze doen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 14:18

Stephanie schreef:

He gatverdamme van straat nee toch??? :')

Donan is weer de oude hoor, ze heeft dus gister een hele tube uiervet opgevreten,
was gisteravond en nacht flink aan de dunne het liep gewoon dr kont uit }:0
Expres niets te eten gegeven want ik zag de bui al hangen, kleed uit de woonkamer gehaald
maar was niet nodig ze is weer de oude ggelukkig.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 14:19

jeeeetje.... Wat is mijn hond braaf!
Die heeft nog nooit iets geks gegeten. Ja, etenswaren die je op de salontafel laat staan als je zelf even naar boven gaat, die zijn inderdaad niet veilig, maar voor de rest? Nooit!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 14:20

Ow helemaal vergeten. Gisteren nog een zak pepernoten die mn vriend op tafel had laten staan. Ow wat voelde ze zich schuldig... :=

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 15:51

Chiqa schreef:
Stephanie schreef:

He gatverdamme van straat nee toch??? :')

Donan is weer de oude hoor, ze heeft dus gister een hele tube uiervet opgevreten,
was gisteravond en nacht flink aan de dunne het liep gewoon dr kont uit }:0
Expres niets te eten gegeven want ik zag de bui al hangen, kleed uit de woonkamer gehaald
maar was niet nodig ze is weer de oude ggelukkig.

Hahah die was ik helemaal vergeten! Mijn lab heeft een periode gehad dat ze alles pakte en kwam brengen :+ Zo dus ook een keer een volle condoom. Ze had dat ding keurig aan het knoopje vast :D Gelukkig heeft ze het niet opgegeten, maar vond het nou niet echt smakelijk haha

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 16:36

OMG een volle condoom :r :')

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 16:38

deze honden die ik nu heb zijn best heilig,buiten een krantje is er weinig gesneuveld,mijn eerste rottweiler was wel heel goed in dingen jatten...en opvreten..

van kaarsen(lontjes liet ze wel liggen),pennen, frituurvet,meloen,heel veel chocola waaronder zo'n mega doos merci,alleen de papiertjes had ze niet op,tot potten melkpoeder voor de koffie likte ze ook leeg...

de honden hier zijn trouwens gek op sperma,echt als wessel gedekt heeft vechten ze om het restand wat op de grond valt :r

stel viespeuken,maar heerlijk vinden ze het..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 16:42

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-07-23 19:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 16:44

Onze labrador eet heeeel veel sokken :j

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 17:11

De stand tot nu toe hier:

2 schuursponsjes
1 werkhandschoen
1 pantoffel
1 volle fles lederolie ( --> paar uur buiten lopen)
2 wormkuren (--> retourtje dierenarts)
1 pak merci chocolaatjes

Verder moeten wij ook niks op het aanrecht laten slingeren. Als helemaal geen brood. Als je hem daarmee betrapt moet je nog van goede huize komen om het weer terug te krijgen. Daar issie zo gek op. Het enige wat we daar kunnen laten staan is de fruitschaal. Daar heeft hij geen oog voor.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 17:14

Niet opgegeten maar:

Wij kwamen 's avonds laat een keertje thuis. M'n zusje had een blokbeugel en in de auto liggen slapen. Thuis meteen naar bed gegaan, en ze kwam er 's morgens achter dat ze haar beugel kwijt was. In de auto gaan kijken, nee, nergens te vinden. M'n moeder gaat ondertussen de honden eten geven, en Rakker een van onze honden loopt er wel erg gek bij... Hij had de beugel van mijn zusje vast in zijn bek zitten, arme hond :(:) Maar we hebben wel erg hard gelachen. M'n zusje heeft maar een nieuwe beugel laten maken ;)

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 08:26

een beetje een oud topic naar boven halen,
maar mijn hondje hefet gisteren een speen opgegeten, althans alleen het siliconen gedeelte en helaas vorige week ook al.
Mijn dochtertje krijgt acuut geen speen meer. Was even huilen vannacht, maar het is niet anders.

Ik loop maar naar zijn poep te staren van zit de speen er al in, maar helaas nog niks gezien, althans op een afstand.
Om er nu met mijn neus helemaal boven te hangen of in die keutel te gaan wroeten om te zoeken behhhh :(
Ik hoop maar dat ze hem toch snel uit poept of misschien al uit heeft gepoept (al dan niet in kleine stukjes)

Ze is er niet ziek van, lijkt geen buikpijn te hebben. Voel me er zelf niet prettig bij.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 00:10

Deursteil :+

karin_gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 00:48

De binnenkant van mijn cap,
kattenstront,
natuurlijk die overheerlijke stukjes hoef van de paarden,
de halve composthoop,
en eierschillen...
Snel naar binnen werken, want stel dat een ander het opeet en je de rest van de dag honger lijdt :')