marlinH schreef:Jij komt liever een miljoen keer te vaak onnodig? hm wij niet. Eerst gingen wij elke keer toen ze als pups 1 keer diarree had, nou als het elke keer niets is wacht je de volgende keer wel even of weet je zelf wat te doen.
En als jij iets hebt, ga je dan ook direct naar een dierenarts? Als jij pijn hebt aan je knie, ga jij dan diezefde dag nog naar de dokter? Ik niet, ben niet zo kleinzerig, kan er gerust een week mee rondlopen en bij mij is tot nu toe alles over gegaan zonder een bezoek aan de dokter.
Maargoed nogmaals, er word niet gewacht, er is spreekuur eind van de middag, en voor die tijd kun je altijd op deze manier zelf informatie inwinnen.
nou als mn hond diarree heeft kan ik zelf wel oplossen (ben niet achterlijk)
maar als ik dacht dat mijn hond iets in zn keel had en ik kreeg t er niet uit stond ik allang bij de da op de stoep! dat kan namelijk voor levensbedreigende situaties zorgen?
nee als ik zelf wat heb ga ik helemaal niet ben zeker niet kleinzerig (ben geloof ik de enige van de familie haha)
maar mijn hond kan niet vertellen hoe ernstig het is?
dat kan ik zelf heel goed inschatten dus vandaar
pas met mn kat 100 euro kwijt ff op zondag erheen i.v.m de bevalling en de jongen die een week te vroeg waren gekomen ze had van 1 van de jongen de staart half opgegeten
de 1 laat zo'n beestje dood gaan ik bel de dierenarts of t dicht gebrand kan worden
maar goed dat ben ik
en met jade ben ik dus helemaal eens