Katten binnen of buiten ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 21:54

Mijn katten komen buiten wanneer ze maar willen :j
Scheelt dat onze katten heel rustig zijn, vliegen vangen kunnen ze niet eens (laat staan vogels) en ze doen hun behoefte niet in andermans tuin, wel in die van hen :))
De buurt is ook vrij rustig vind ik en bij de drukke weg komen ze niet in de buurt.

Ik vind het zelf heel belangrijk om mijn katten buiten te laten.
Dit deden wij met alle katten, ook met de peperdure raskatten, zodat ze lekker kat kunnen zijn buiten!
Maar ik merk nu ze wat ouder zijn (15 jaar) dat ze met koud en nat weer minder vaak naar buiten gaan op een dag :(:)

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 21:54

Ik kàn een marteraanval onderscheiden van die van een ander dier ;) . Maar dit stuk van de discussie gaat niet over het oorspronkelijke onderwerp.
Persoonlijk geloof ik best dat katten buiten het fijnst leven. Of je dat ook (onbeperkt) moet doen is een tweede.

itsinmygenes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 21:57

Mijn katten komen buiten... maar ze worden nu wel ouder (13 en 15) en ze gaan toch steeds minder naar buiten en meer slapen
hoeven wij niet zo vaak meer naar de deur te lopen omdat er weer een kat staat te gillen :P

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 22:03

xMariekee schreef:
Mijn katten komen buiten... maar ze worden nu wel ouder (13 en 15) en ze gaan toch steeds minder naar buiten en meer slapen
hoeven wij niet zo vaak meer naar de deur te lopen omdat er weer een kat staat te gillen :P

Dat merk ik ook aan onze tienjarige kat. Hij wil wel graag even buiten maar binnen op zijn kussen is toch wel heel erg lekker. Het liefst wanneer mijn vriend thuis is en hij lekker bij hem kan liggen :+:
Hij springt altijd tegen het raam wanneer hij weer naar binnen wil. Leuk wanneer je die net gewassen hebt :(

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 22:08