Hondje kan absoluut niet alleen zijn..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Re: Hondje kan absoluut niet alleen zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 11:21

Ik heb met de vorige eigenaar overlegd en besloten dat ik toch een ander tehuis voor hem zoek. Ik had reactie van deskundige dat het misschien wel zou lukken, maar dat ik inderdaad hondje niet alleen mag laten nu. En dat gaat niet.. Hij moet af en toe alleen zijn. Hij is nu thuis met de 2 hondjes van mijn oom, hopelijk scheelt dit al veel voor hem.

Ik heb gisteren een oproep geplaatst en kreeg al een reactie van iemand die hem heel graag wil hebben, na bellen met deze persoon heb ik er een goed gevoel bij, dus ik breng hem vanavond weg. Zij werkt niet en hij zal dus 24 uur per dag bij haar in de buurt kunnen zijn.

Iedereen die heeft meegedacht bedankt..

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 14:03

Super, fijn dat je een passende oplossing hbebt gevonden hoor. Een stressvrij leven voor een hond is veel beter, en deze had duidelijk veel angst en stress.
Knap van je dat je dit gedaan hebt!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 15:17

Het word zelfs nog beter.. Ik had iemand gevonden, maar de verloofde/vriendin van mijn oom hoorde het en die heeft gezegd dat zij hem willen hebben. Ze hebben al 2 hondjes ( die nu bij mij logeren ) en die 2 zijn de beste vriendinnetjes van Nero :D Nu hij met hen samen in 1 kamer verblijft, is hij stil. De buurvrouw heeft vandaag helemaal niks gehoord.

En op deze wijze kan ik hem af en toe uitlaten, kroelen en nog regelmatig zien :D

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 17:25

Fijn dat je een goede oplossing hebt gevonden :D

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 17:34

Nou geweldig :D