Wandelende tak

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 19:06

Die beesten worden nu dus de dupe van jullie ''leuke grapjes'', wat een achterlijke ideeën hebben jullie zeg. :=

Anoniem

Re: Wandelende tak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 20:41

Ik vind het wel leuk, eigenlijk? :)
Als je haar berichten leest in dit topic lees je ook dat zij goed voor de goudvissen zorgt, dat haar vriendin er van af weet én dat ze het nog leuk vindt ook om te krijgen.

Mijn vriendengroep zou ook wel op zo'n idee kunnen komen en dat ook kunnen waarderen, ja. Ik vind het echt wel een leuk (/Origineel) cadeautje om te geven. :j

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-09 20:49

Ze hadden geen wandelende takken nu hebben we sprinkhanen gekocht :)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 21:07

@ Rebecca: Goed voor haar goudvis zorgen? Vraag me toch af of ze echt een aquarium van meer dan een meter heeft voor haar goudvis... Ik gok zo van niet.

Sprinkhanen gekocht? Die hou je toch niet als huisdier of zeg ik nu iets heel geks?

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 13:45

corientjuhh schreef:
Ik heb een poosje wandelende takken gehad :)
Had ze gekregen van iemand die ze niet meer wou
Ze planten zich snel voort (ik ga nu van de standaard uit de PSG 1 :) )
Ze eten voornamelijk klimop en je hebt een terrarium nodig :)
Ik heb wel ergens een site eventjes zoeken

en belangrijker nog,wandelende takken hebben geen mannetje of vrouwtje nodig om zich voort te planten..
heel raar,al heb je er maar 1 je zult toch jongen krijgen.

en tja,als ik moet kiezen tussen een goudvis of wandelende tak dan koos ik toch echt voor de goudvis..

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 17:53

Carmenn_ schreef:

Echt serieus, ik heb hier geen goed woord meer voor over....
Een sprinkhaan is naar mijnes inziens toch weer heel iets anders dan een wandelende tak. Is die vriendin van jou er wel blij mee dat ze dadelijk een tjirpend dier heeft op haar kamer? Het leuke is, dat doen ze met name als het donker is....

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 17:55

ik had ooit 3 wandelende takken van een vriendin gekregen, op een gegeven moment had ik er bijna 300........ en nu geen een meer, phiew, wat heb ik een werk met die beesten gehad...

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 17:57

oke, in het begin had ik wat reageert iedereen toch overdreven maar als je zo makkelijk van een wandelende tak een sprinkaan maakt.. sorry hoor, als ik met m'n verjaardag bijv een paard zou willen en ik zou dan eens een koe krijgen.... zou ik toch niet blij zijn!

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 17:58

Ik zou jou niet graag als vriendin willen Carmen. Je opent een topic maar negeert vervolgens alles wat er gezegd wordt. Jullie beseffen niet eens dat het houden van welk dier dan ook een enorme verantwoordelijkheid is. In jullie ogen zijn het gewoon ontzettend grappige cadeautjes.. :n

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 18:06

Carmenn_ schreef:
Sprinkhanen?? Maar ze wilde toch een Wandelende tak? Of wil ze eigenlijk helemaal niet dat jullie zulke rare grappen uithalen?

Ik vind het een beetje raar.. je opend een topic over wandelende takken.. je wil dit als fop-cadeau aan je vriendin geven..je gaat naar t tuincentrum.. en komt terug met sprinkhanen!?

Ik ben bang dat die dieren na de 1e nacht al naar buiten worden gedaan? Die beesten Tjirpen erop los!, en vooral s'nachts idd..
Sprinkhanen zijn helemaal geen huisdieren, het is voedsel voor reptielen.

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 18:08

sabin_e: Dat laatste ben ik niet volledig met je eens :P Er zijn echte insectenliefhebbers die de meest rare insecten houden. Ook sprinkhanen in de meest mooie kleuren! Maar je moet echt een liefhebber voor zijn, anders voer ze idd op vanwege het getjirp...

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 18:08

of voedsel voor jezelf.... enne sprinkhanen tjirpen toch niet? dat zijn toch alleen krekels?

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 18:10

Joyckuh schreef:
sabin_e: Dat laatste ben ik niet volledig met je eens :P Er zijn echte insectenliefhebbers die de meest rare insecten houden. Ook sprinkhanen in de meest mooie kleuren! Maar je moet echt een liefhebber voor zijn, anders voer ze idd op vanwege het getjirp...
Ow oke.. hihi.. :o Nja, ik ben geen liefhebber! Haha O:)

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 18:11

Maartje1990 schreef:
of voedsel voor jezelf.... enne sprinkhanen tjirpen toch niet? dat zijn toch alleen krekels?
Zowel Sprinkhanen als Krekels tjirpen :j