Ik durf het filmpje niet zien. Maar zo mensen hebben echt geen opvoeding gehad. Ik hoop dat ze de dader vinden en er een fikse gevangenisstraf voor krijgt!
ik zou hem natuurlijk van de brug afgooien, maarja!
irmalouise
Geplaatst: 17-11-09 16:29
Ik durfde het filmpje ook niet te kijken, had het wel gestart maar weer weggeklikt, alleen maar het idee maakte me al kotsmisselijk. Een collega heeft het wel durven kijken en die zei dat het echt vreselijk was, echt schokkend. Hoe bedenken ze het alleen al, om zo'n arm weerloos dier dit aan te doen, heb er echt een knoop van in mijn maag. En dan te bedenken, wat gebeurd er daarna met het hondje, laten ze natuurlijk gewoon liggen, totdat hij na heel lang lijden dood gaat. Word hier zo vreselijk verdrietig van. KL**TZAKKEN. Echt stoer hoor. Van mij had die hond zijn kop eraf mogen bijten. Die beesten (kerels) moeten hetzelfde ondergaan als het lieve hondje, en dan ook filmen en maar lachen en ze daarna ook lekker aan hun lot overlaten. Wel ver uit elkaar hoor, want anders kunnen ze elkaar nog helpen, maar zij zouden dan wel het geluk hebben om gelijk dood te zijn. Word er zo kwaad over he, niet normaal.
ZusJacobs
Geplaatst: 17-11-09 16:30
Gadver, ik stopte na een paar seconden. Had al medelijden toen ik dat lieve hoofdje zag van die hond Ziek, echt ziek. Ook die twee de het filmen trouwens.. (&^#&*^_(@$^(^$@ Kan me er echt enorm kwaad om maken..
Inney
Geplaatst: 17-11-09 16:30
Ik heb het filmpje bekeken, totdat de hond eraf gegooit werd. Toen durde ik niet meer. Wat een stelletje ************! Ik heb er gewoon geen woorden voor. Dit is pas ziek, door en door ziek.
WAAROM moest ik dat filmpje kijken? Ik zit te shaken met tranen in mijn ogen... Dat koppie... Hij zal vast alles gebroken hebben, gvd als ik die gozers tegenkom... Zal wel niet gebeuren helaas, maar daar zou ik gaarne een paar jaar voor zitten Dieren zijn weerloos, die doe je niet voor de lol zoiets aan.
filmpje is op LINKS verweiderd.. dus waarom hier wel plaatsen?
KiWiKo
Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-09 16:39
Jolliegirl schreef:
filmpje is op LINKS verweiderd.. dus waarom hier wel plaatsen?
sorrie, heb ik niet meegekregen........ ik kijk daar nooit
Rennie89
Geplaatst: 17-11-09 16:39
ik heb het filmpje gekeken maar drukte weg toen die hond daar op de grond lag en nog LEEFDE!!!!!
Ik hoop dat die vent word opgepakt en toch eens hard aangepakt word zeg jezus wat een trieste gebeurtenis... moeten we eens bij hem doen en dan filmen en lachen...
Ik kan over het algemeen ook behoorlijk wat aan, ga in mijn eentje naar horrorfilms, heb die walgelijke filmpjes gezien van de bontindustrie en weetiveelwat... maar hoe dit gebeurde vond ik gewoon echt erg... ze hebben bewust die hond zoveel pijn laten leiden...