Myra87 schreef:_Pat_ We hebben hier hier wel over levende wezens. Natuurlijk wordt een duurdere hond niet gewoon ouder dan een goedkopere hond. Je moet altijd geluk hebben
Maar met een duurde hond heb je wel de garantie dat iig de fokkers er alles aan gedaan hebben om een zo gezond mogelijke pup te fokken, waarvan dus de ouders goedgekeurd zijn op ogen, ellebogen, heupen etc.
Ik hoop dat we nog wat van TS horen, ben erg benieuwd waar ze haar pup gaat uitzoeken en natuurlijk naar foto's
Inderdaad en daar doelde ik op! Ga eens naar http://www.puppykennel.nl ..................allemaal goedkope hondjes, maar de vraag rest wel hoe hun gezondheid is. Een broodfokker heeft namelijk geen bord om z'n nek hangen. Een goedkope prijs is genoeg om 'wantrouwend' op te stellen en aan je onderzoeksplicht te voldoen.
Wij kijken rond voor een grote zwitserse sennen hond. Prijsklasse ligt tussen de €1150 en €1250.........................bij alle hondje die de helft minder kosten zet ik toch wel mijn vraag tekens............