Als ik een kipfilet zie en ik denk aan een kip kan ik het al niet meer eten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Casca schreef:Ik zou het best kunnen, een stier kopen voor het vlees. Maar wij hebben hier niet zo veel land, en ook niet zo'n grote vriezerhaha
KiWiKo schreef:ja............. volmondig!!
ik zou het dier pamperen en koesteren.......... het dier zal nooit iets tekort komen............ en als de vriezer leeg is gaat die dood......
dat wil ik als ik later groot ben
PattyOosten schreef:Niet voor mijn eigen bord is ook zo'n zwakte bod. Hij zit ook in de frikadel van de snackbar hoor.
KiWiKo schreef:meeste stieren worden niet ouder dan 5 maanden
Mariska_28 schreef:KiWiKo schreef:ja............. volmondig!!
ik zou het dier pamperen en koesteren.......... het dier zal nooit iets tekort komen............ en als de vriezer leeg is gaat die dood......
Zou je (en de andere die het ook geen probleem vinden) dat met al je dieren kunnen? Ook met konijntjes bijv? Of een varkentje?
mayOOo schreef:Ben je nu echt van plan hem te laten slachten?
of hou je hem gewoon, hij is altijd handig als een grasmaaier
fjordnina schreef:Tja, ik heb er ook wel eens over nagedacht om later zo iets te doen. Je weet precies wat je eet en ook hoe het dier geleefd heeft. Echter zou mijn intentie vanaf het begin af aan zijn dat zo'n dier uiteindelijk voor de slacht bestemd is. Dan sta je er toch anders tegenover dan zoals jij nu. Iets wat begon als grapje, maar uitgroeide tot een dier waar je een band mee opgebouwd hebt. Nee, ik geloof niet dat ik het in dit geval zo makkelijk zou kunnen.
Mariska_28 schreef:KiWiKo schreef:ja............. volmondig!!
Zou je (en de andere die het ook geen probleem vinden) dat met al je dieren kunnen? Ook met konijntjes bijv? Of een varkentje?