WillemYntJee schreef:*proest* Mist, je meent toch niet serieus dat dat je is overkomen he? Getver!
Ik heb geen kat, maar een Possum-kat
Het is nogal een drama-queen. En forel lag niet in de smaak!Pasgeleden liet ik alle katten bloedtrekken om nierwaardes te bepalen (aan huis). Nu moet je weten dat ik jarenlang vanwege alle opvangers (vaak kittens) alleen maar kunststof planten in huis had, sinds een paar maanden ook echte, en wonderbaarlijk genoeg blijven ze eraf.
Possum wilde ik ook laten doen, dus die eerst- was dus niet waar, op het moment supreme, toen de naald al in zijn poot zat gaf hij een oorverdovend concert waar de Da zo van schrok dat ze terug trok
volgende poging lukte ook niet, dus besloten het maar te laten zitten. De rest van de katten moest nog wel dus we hadden de volgende patient in de houtgreep en Possum zat tussen de 2 enige echte planten die ik heb. Ik zag al helemaal wat hij van plan was...(leer mij die kat kennen) dus waarschuwde hem al met POSSUM!! af! (DA keek me verbaasd aan) In slowmotion buigt hij zijn kop naar 1 vd bloemen toe en ...HAP! Possum !!! gvd !! weer in slowmotion HAP, HAP. Totdat ik mijn been uitstak om hem daar weg te jagen
Inmiddels hadden we de volgende patient weer vast en Possum was bezig de inhoud van de koffer vd Da op de grond te verspreiden, dit ging verbazinwekkend efficient....de DA deed het bijna in haar broek van het lachen....en ze kon haar koffer opnieuw inruimen
Toen het virus bij mij in huis zat was het nest van Poss 7wkn, ik heb ze nog laten enten, ook al was het te vroeg. Ik had wegwerp overallen, wegwerphandschoenen, en plastic voetbeschermers die ik telkens wegwierp als ik bij een ander poezengezin kwam. Heel mijn huis werd dagelijks van vloer tot muur + alle meubels met halemid ontsmetHelaas kregen Poss en zijn 4 zusjes het ook, maar wonderwel hebben ze het allemaal overleefd. Ik spoot ze dagelijks onderhuids vocht, primperan en ze kregen metrazol. Dat jaar was een nachtmerrie, maar toen kon ik natuurlijk helemaal geen afscheid meer nemen. Poss en zijn zusjes zijn door dit alles 16wkn bij de moederpoes gebleven (normaal plaatste ik pas kittens met 11-12 wkn gechipped en 2x geent) ik denk dat dat er aan bijgedragen heeft dat het stuk voor stuk zulke geweldige katten zijn geworden. 1 van Poss zijn zusjes heeft wel neurologische verschijnselen overgehouden aan de kattenziekte, maar ze maakt het prima, en is samen met haar zusje geplaatst.

'