Acties van dieren die je doen lachen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 21:03

WillemYntJee schreef:
*proest* Mist, je meent toch niet serieus dat dat je is overkomen he? Getver!

Ik heb geen kat, maar een Possum-kat :D Het is nogal een drama-queen. En forel lag niet in de smaak!

Pasgeleden liet ik alle katten bloedtrekken om nierwaardes te bepalen (aan huis). Nu moet je weten dat ik jarenlang vanwege alle opvangers (vaak kittens) alleen maar kunststof planten in huis had, sinds een paar maanden ook echte, en wonderbaarlijk genoeg blijven ze eraf.

Possum wilde ik ook laten doen, dus die eerst- was dus niet waar, op het moment supreme, toen de naald al in zijn poot zat gaf hij een oorverdovend concert waar de Da zo van schrok dat ze terug trok ;( volgende poging lukte ook niet, dus besloten het maar te laten zitten. De rest van de katten moest nog wel dus we hadden de volgende patient in de houtgreep en Possum zat tussen de 2 enige echte planten die ik heb. Ik zag al helemaal wat hij van plan was...(leer mij die kat kennen) dus waarschuwde hem al met POSSUM!! af! (DA keek me verbaasd aan) In slowmotion buigt hij zijn kop naar 1 vd bloemen toe en ...HAP! Possum !!! gvd !! weer in slowmotion HAP, HAP. Totdat ik mijn been uitstak om hem daar weg te jagen :D Inmiddels hadden we de volgende patient weer vast en Possum was bezig de inhoud van de koffer vd Da op de grond te verspreiden, dit ging verbazinwekkend efficient....de DA deed het bijna in haar broek van het lachen....en ze kon haar koffer opnieuw inruimen ;)

sunny_l0ve

Re: Acties van dieren die je doen lachen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 21:18

haahha mist, wat een verhaal! Echt een geweldige kat. Heb je daar niet toevallig foto's van?

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 21:58

sunny_l0ve schreef:
haahha mist, wat een verhaal! Echt een geweldige kat. Heb je daar niet toevallig foto's van?

Shutterfly ligt eruit helaas, zal morgen nog eens proberen. Poss en zijn zusjes zijn bij mij geboren, ik had de moederpoes via het asiel opgevangen in 2006. Dezelfde avond werden 8 kittens geboren, waarvan 3 met de darmpjes buiten hun buik ;( en veel te klein, deze zijn overleden/ingeslapen. Poss was net zo klein, hij woog 40gr bij de geboorte, zijn zusjes wogen 60-70gr. Ik heb hem met de fles bijgevoerd en toen heb ik de belofte gemaakt dat als hij zou leven hij bij mij mocht blijven. 2006 was het jaar van de katteziekte, ook ik kreeg het in huis. Het was een idioot jaar, ik had behalven Poss zijn moeder nog 2 andere moederpoezen zitten, waarvan 1 dus kattenziekte had. Er zijn dat jaar bij mij 16 kittens dood gegaan |( Toen het virus bij mij in huis zat was het nest van Poss 7wkn, ik heb ze nog laten enten, ook al was het te vroeg. Ik had wegwerp overallen, wegwerphandschoenen, en plastic voetbeschermers die ik telkens wegwierp als ik bij een ander poezengezin kwam. Heel mijn huis werd dagelijks van vloer tot muur + alle meubels met halemid ontsmetHelaas kregen Poss en zijn 4 zusjes het ook, maar wonderwel hebben ze het allemaal overleefd. Ik spoot ze dagelijks onderhuids vocht, primperan en ze kregen metrazol. Dat jaar was een nachtmerrie, maar toen kon ik natuurlijk helemaal geen afscheid meer nemen. Poss en zijn zusjes zijn door dit alles 16wkn bij de moederpoes gebleven (normaal plaatste ik pas kittens met 11-12 wkn gechipped en 2x geent) ik denk dat dat er aan bijgedragen heeft dat het stuk voor stuk zulke geweldige katten zijn geworden. 1 van Poss zijn zusjes heeft wel neurologische verschijnselen overgehouden aan de kattenziekte, maar ze maakt het prima, en is samen met haar zusje geplaatst.

Kerst 2008 staat in mijn omgeving trouwens ook nog in ieders geheugen gegrift, vooral de mensen die geen katten gewend zijn :D

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 23:35

Dat onderschrift van jou Mist, klopt precies!

OP mn werk hadden we eenden, en op een gegeven moment was 1 eend ontsnapt. Samen met leidinggevende kwatiertje bezig geweest om haar de ren weer in te drijven. Eend rent de deur door, steigt op...en vliegt er meteen weer vandoor :+

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 00:00

ik heb 2 katten die ervoor zorgen dat het net lijkt of er een inbreker is geweest :=
ELKE dag maken ze alle lades en kasten in de keuken open en gooien doodleuk alles naar buiten.
dus de handoeken en theedoeken verspreid door de (bij)keuken, maar OOK propjes, bestek ( :+ ) verpakkingen en vuilniszakken worden er demontratief uitgegooid.

resultaat: morgen ga ik dus kindersloten halen en monteren op alle kasten en lades :+

BlackEyed

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 14:14

Niet zozeer een actie, maar hier in de buurt loopt iemand met 5 volwassen herdershonden, echt een heel grappig gezicht.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 14:26

Hihi ik zit echt te lachen om sommige postst hier :D

Wij hebben een hele leuke hond, dat is echt net een mens!
Heeft ontzettend veel emoties, enorm veel mimiek en is echt lollig! Hij is heel groot en dus hoor je hem heel duidelijk lopen. Alleen soms is het verbazingwekkend stil en dan weet je al dat er wat gaande is in huis ;)
Kijk je om het hoekje, zie je Loeki echt op zijn tenen naar de salontafel lopen/sluipen, pakt een appel van tafel en draait zich geruisloos om. Ziet mij staan, laat de appel vallen en drentelt met een schuldige blik weer terug naar zijn mand :D

Wat hij ok doet is in slapp vallen. Letterlijk...
Dan legt hij zijn hoofd op je schoot (op de bank, hij staat dan voor je) en doet zijn ogen dicht. Soms staat hij dan zo lekker dat hij in slaap dommelt. Dan zie je zijn heupen een beetje wankelen af en toe, echt heel koddig!
Als hij echt goed loom wordt, bijvorbeeld als hij voor de openhaard staat te genieten van de warmte met zijn ogen dicht, dan valt ie gewoon om!
Ja, hij valt dus letterlijk in slaap :D

Hij kan ook heerlijk spelen met onze jongste kat, die helemaal dol is met hem. Dan gaan ze landje..eeeh..mandje veroveren :)
1 gaat dan op de grote mand liggen en de dagen ze elkaar uit, lekker stoeien en als er iemand van de mand afgaat dan gaat de ander er snel opliggen en weer verder stoeien. Echt heel leuk om te zien, hij doet ook heel voorzichtig met haar :)

Afbeelding

Dan doet 1 van onze andere katten soms 'de clown', zoals wij dat noemen.
Dan gaat ze op haar achterpoten zitten en gaat dan in haar voorpootjes klappen zeg maar, in de lucht. Bijzonder koddig om te zien!

bonte_bente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 14:41

onze stalkitten krijg dagelijks muizen /ratten en vogeltjes aangeleverd. je zit die volwassen katten echt kijken van "nou moet JIJ het vermoorden"

aswas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 14:47

Toen ik nog bij mijn ouders woonde hadden we daar een kruising malthezer/poedel. Deze had op een ochtend een lippenstift van de salontafel gej*t en lekker aan geknabbeld. Het resultaat was een witte krullenhond met een mooi roze bekje.

Nu heb ik een Cane Corso, lekker lomp en lekker dom. Soms krijgt zij de gekke vijf minuten tijdens het uitlaten en crost dan rondjes door het open veld. Ware het niet dat het veld iets lager ligt dan het looppad. Hoevaak ze al niet een crash heeft gemaakt, of een koprol... Het blijft iedere keer weer komisch om te zien.

Ook hebben een van de poezen en onze border collie een heel innige relatie met elkaar. Maar soms is de kat de hond moe en dan kijk je echt naar Kong-fu-cat. Op de achterpoten in Kongfu houding. Of ze vliegt hem in zijn nek.
Maar laatst hebben we ons echt kapot gelachen. Die BC was per ongeluk op de kat gaan staan. Gevolg een grote mauw en boze kat. Wat doet die kat vervolgens? Ze vliegt op hem af, grijpt hem waar ze maar kan..... helaas was dat bij zijn edele delen. BC keek dus met grote ogen en erg verbaasd van: wat gebeurt mij nou?

Zo liggen wij dus vaak krom om de domme acties van onze beestenboel

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 14:51

O dat gebeurt bij ons inderdaad ook.
Onze andere twee katten moeten niets van de honden hebben...totdat ze krols zijn... :D
Dan gaat de zwarte met al haar geilheid en pick-up lines achter de hond aan, echt ze werpt zich nog net niet op hem!
Ze springt dan omhoog en bijt hem in de wang, dan hangt ze daar echt met haar pootjes van de grond!
De hond geeft er niets om en kijkt dan heen en weer of loopt gewoon door de kamer met die kat die aan zijn hoofd hangt, echt hilarisch!

Debsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 14:02

*wanneer de baas vervelend worden hoeken we hem gewoon neer* :D:D:D
Afbeelding

*en daarna lachen we hem uit met een grote grijns*
Afbeelding

dat beest maakt me altijd aan het lachen, hij valt om.. rent overal tegen op en helpt zich zelf een handje met tandenwisselen als ie weer eens tegen een paal aan rent
Het is gewoon een sukkeltje :D

solina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 14:12

wij hebben sinds kort een dobermann pup bij en die vind het natuurlijk nogal leuk om et dingetjes te gaan lopen.. :+
nu lag chayenne haar muts op de grond te zwieren bij de kapstok,en die had hij natuurlijk snel te pakken...
hij liep met muts zo snel als hij kon weg en legde hem in de kamer..
vervolgens pakte pamela onze jack russel de muts op en liep parmantig met de muts in haar mond naar de kapstok en....legde daar de muts terug neer..
ze keek echt zo van zo daar hoort die te liggen.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 16:07

Ons blitz kon vroeger echt van die stoten uithalen :D Haar uitgebreid liggen wassen voor het raam op haar meest intieme plekjes, en als je dan vooraan het huis voorbijliep stopte ze, en keek ze je zo droog aan van 'wat moet je >;) '

Ons bloom is een echt ventje en slaapt elke dag met zijn voorste pootjes overeen :+

Onze raki wordt graag opgepakt (schotse collie van bijna 30 kilo :D ) en kan dan zo zielig kijken van 'ok nu zit ik hier, zet me nu maar neer'.

Zal de foto's eens posten :D

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 16:12

Afbeelding

mijn doggies zijn echt bekketrekkers, heerlijk die gelaatsuitdrukkingen bij een duitse dog

ooh, of als ze naast mij in de zetel komen zitten, precies alsof er een persoon naast je zit
Afbeelding