Geeft jullie kat ook van die mega lompe kopstoten???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Henkje

Re: Geeft jullie kat ook van die mega lompe kopstoten???

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 10:34

alle verhalen komen me zo bekend voor :D:D

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 10:43

Kopstoten én een liefdesbeetje (auw) :j

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 10:56

die van mij doet het ook, is leuk bedoeld maar kan af en toe vervelend zijn. Idd ook altijd leuk als je net met een mok thee op de bank zit. Als ik zit te bellen doet hij het altijd tegen de telefoon om er dan vervolgens zijn tanden in te zetten. Maar het zij hem vergeven, het is zo'n heerlijke knuffelbeer.

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 10:59

Kopjes geven kan je het niet meer noemen hij kom aanlopen en boem :+ dat is het kopje := maar ook lompe kontjes :')

Heerlijk die beestjes al is het soms wat minder fijn :+

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 11:07

Jep als ik bijvoorbeeld de waterbak wil vullen, geeft hij een kopje en kan ik weer dweilen.
Maar ook tegen mijn gezicht, tegen de computer. Eigenlijk tegen alles.
Mijn andere kater is wat rustiger maar die geeft soms zo fanatief kopjes tegen mijn hand dat hij met zijn voorpoten van de grond komt.
En de kleinste is nog maar een guppie, die geeft wel kopjes maar dat is nog niet zo hard.

nomorebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 11:16

[quote="rockwitch"]Jep als ik bijvoorbeeld de waterbak wil vullen, geeft hij een kopje en kan ik weer dweilen.
Maar ook tegen mijn gezicht, tegen de computer. Eigenlijk tegen alles.
Mijn andere kater is wat rustiger maar die geeft soms zo fanatief kopjes tegen mijn hand dat hij met zijn voorpoten van de grond komt.
En de kleinste is nog maar een guppie, die geeft wel kopjes maar dat is nog niet zo hard.[/quote]

Heeeel herkenbaar. Wat zijn toch lekkere lomperikken soms....Een van mijn kleine schattekes geeft de tafel wel eens zo'n harde kopstoot dat het naar mijn idee toch best een beetje pijn moet doen....lijkt mij dan....

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 11:17

hahahaha ja dat snap ik dan ook niet, je hoort gewoon een bonk,maar ondertussen gaan ze net zo vrolijk verder

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 11:33

die van mij (6 mnd) geven niet echt kopjes, maar als we thuiskomen worden we wel heel uitbundig begroet. komen ze met zn tweeën op me afrennen, en laten zich dan BOEM ineens omvallen. pootjes omhoog en dan moet de buik geaaid worden :D

en ze komen regelmatig op schoot liggen als ik de laptop al op schoot heb. en als het niet past, dan gewoon met de pootjes op de mousepad, zodat mn muis constant heen en weer vliegt (en maar kijken waarom dat pijltje toch zo snel beweegt :+)

o en ook nog heeeeel erg irritant, maar ergens ook wel schattig.. ze zitten graag op mijn schouders/rug. als ze op de keukenkastjes zitten, en ik buk even om iets op te rapen zit er zo een kat op mn rug. of als ik buk om de kattenbak te verschonen, of voerbakjes bijvullen. eigenlijk altijd wanneer ik voorover buig :')
en als ze helemaal aandacht willen en ik sta rechtop, dan klimmen ze gewoon via mn broekspijp omhoog. das dan wel wat minder :(

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 11:40

oh ja dat laten vallen doet die van mij ook, dan springt hij op bed en valt hij ineens om en dan moet ik heeeeel erg snel gaan aaien anders komt er zo'n zeikerige mauw uit.

nomorebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 11:43

[quote="rockwitch"]oh ja dat laten vallen doet die van mij ook, dan springt hij op bed en valt hij ineens om en dan moet ik heeeeel erg snel gaan aaien anders komt er zo'n zeikerige mauw uit.[/quote]

Oeh, nog veeeeeel herkenbaarder dan het vorige. :j :j :j
Ik moet zelfs speciaal mee nar t bed lopen omdat meneer behoefte heeft aan een buikkroelmoment.......
Valt dan boem om, en steekt een achterpoot in de lucht.
Lig ik in bed en reageer niet direct, komt ie dichterbij en valt net zo goed om midden in mijn gezicht.....

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 12:17

hahahaha jaa zo herkenbaar, hij gaat ook voor mijn voeten liggen als ik aan het koken ben, ik kan hem zelfs op de grond in de ronte slingeren zeg maar (handig om mee te dweilen zo'n kat) interesseert hem niks, als ik hem maar aai.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 11:20

die van mij had als kitten al dat wanneer ik zijn voer maakte dat hij letterlijk met zijn nagels in mijn benen omhoog klom.

ook kopjes geven doet hij niet bepaald zachtzinnig,soms geeft ie zo lang en hard een kopje dat ie bijna een salto maakt..

tessa84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 21:12

ja hier nog 1
en hij heeft er ook wat van als je benen nog nat zijn
en je onder douchen vandaan komt ook kopjes moet geven
heel me benen onder de kattenhaar

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 21:27

Die van mij niet echt stoten, eerder gewoon kopjes geven, echt duwen dus :D

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 14:13

tessa84 schreef:
ja hier nog 1
en hij heeft er ook wat van als je benen nog nat zijn
en je onder douchen vandaan komt ook kopjes moet geven
heel me benen onder de kattenhaar
Whahaha, dat deed die van mij ook! Had ik opeens allemaal oranje beenhaar, dat voelde echt vies!! En vervolgens ging meneer in de douche al het water nog opdrinken wat in de bak lag, want zijn gewone water was niet goed genoeg.