Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joyce83 schreef:Pup in de vensterbank hoort volgens mij toch niet? mmmm ik zal meneer eens even bij mijn ouders uit de vensterbank halen
Ineke2 schreef:LecyTinker schreef:vannacht was echter wel een ander verhaal. Ik had de beagle en herder even in de tuin gelaten net voor ik naar werk ging. de herder kwam netjes binnen, de beagle niet. Die was gaan wandelen. Kwam netjes na 10 minuten thuis, dus ik een beetje kwaad en toen mocht hij niet mee naar werk, moest thusi blijven, dus alleen de herder mocht mee. De beagle was zo kwaad dat hij al mijn kleding uit de kast had getrokken, het tapijt heeft kapot getrokken, de kussens van mijn bank heeft getrokken en een stuk laminaat omhoog heeft getrokken en de gordijnen naar beneden.
Dus tja, was niet zo blij. Heb niets gezegd... gewoon genegeerd. Wil m niet het idee geven dat hij op die manier zijn zin kan krijgen. Maar tja, hij heeft het wel voor elkaar nu. de bench gaat weer op ( heeft hij maar 1 week in gezeten van zijn leven tijdens het zindelijk maken) en daar gaat hij dan maar in wanneer hij alleen thuis is, totdat hij door heeft dat die dingen niet gewaardeerd worden door mij.
Oei![]()
Volgens mij legt een hond trouwens de link niet hoor met "wat langer wegblijven, daardoor mag ik niet mee samen met de herder en baasje"
LecyTinker schreef:Ik denk wel dat hij kan leren dat als hij niet luisterd dat hij niet mee mag. Luisterende honden krijgen het voorrecht om bij de roedel te zijn, honden die niet luisteren worden uit de roedel geduwd... zie ik dit verkeerd?
Meys schreef:Wie heeft er ook een bijzondere hond?
De mijne die poept terwijl ie op zijn voorpoten staat en zijn achter poten heeft ie tegen een boom aan staan (soort van handstand)
Vanmiddag deed ie het weer en ik baalde zo erg dat ik mijn fototoestel niet bij me had.
Chiqa schreef:Meys schreef:Wie heeft er ook een bijzondere hond?
De mijne die poept terwijl ie op zijn voorpoten staat en zijn achter poten heeft ie tegen een boom aan staan (soort van handstand)
Vanmiddag deed ie het weer en ik baalde zo erg dat ik mijn fototoestel niet bij me had.
Hahaha dat zou ik wel eens willen zien doet hij dat altijd?? En wordt dat dan geen smeerboel.
Machie is hij al lang ziek anders mss even de DA bellen of heb je dat al gedaan.