Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

kimmie261 schreef:rodi is failliet en bestaat niet meer,dus ga daar maar niet meer naar op zoek..
smuldier is soms nog wel in supermarkten verkrijgbaar..

sharir schreef:Een dier hongert zichzelf echt niet uit.
Wil je niet eten, dan haal je het weg. Ze krijgt vanzelf honger en dorst. En niet na 5 min weer terug zetten, maar er gewoon een paar uur tussen zetten.
Nu is er een ritme in gekomen, als ik het niet eet wordt er iets doorheen gedaan zodat het lekkerder is. Logisch dat ze niets meer eet.
Weet hoe moeilijk het is, maar toch doorzetten.
Sharmila schreef:Het is gelukt!!!! Ik heb een oud potje gourmet gevonden van de kittens, die lusten het niet. Dus die stond een beetje in de kast te verstoffen. Keihard erdoorheen geroerd. De brokken waren nog warm van de magnetron dus versmolten ze met de brokjes. Likken kon dus niet. Ze heeft alle brokjes op en staat nu haar bakje uit te likken.
Jeetje zit ik dus al een week mee te etteren!!! Zo eventjes opgelost hihi. Maar ja stiekem heeft ze zo toch haar zin gehad natuurlijk.... Beetje dubbel dus.
Net eventjes een fotootje gemaakt voor mijn moeder.
kimmie261 schreef:rodi is failliet en bestaat niet meer,dus ga daar maar niet meer naar op zoek..
)
. Is het echt hopeloos, dan voeren met één van onze schrokkoppen erbij en dan eten ze altijd; bang dat de ander het pakt. Jullie does ziet er overigens welvarend uit, ik zou me niet te druk maken. Het is inderdaad gewoon verwendheid.
Rodi bevat van alle kvv's het hoogste gehalte aan graan! Als je toch het gemak van de porties wil kies dan voor Energique of Duck. Verder heb je tegenwoordig ook Carnivoer (niet te verwarren met Carnibest) en dat is er ook in 200 grammen!
Maar zit dan wel weer in hamburgers
Vandaar dat ik hem aanhaalde! De echt betere zijn Carnivoer, Carnibest, Bandit, etc