Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Janine1990 schreef:aar dat je sla niet in de winter voert, dat vind ik wel apart. Dan is het toch veel droger, in principe? Als je ze in de zomer tenminste buiten op het gras hebt staan

Gini schreef:Een dwergkonijn dat met gemak de 15 haalt? Die mag je mij toch eens aanwijzen.
Chiqa schreef:Dit staat verkeerd ik tem wel even. Een konijn heeft overigens geen water nodig als je groenvoer geeft mijn konijn heeft nog nooit water gehad.
Chiqa schreef:Oja heb je het wel eens geprobeertd? En verders zal het wel loslopen ze deden het allemaal op de vereniging.Zo oud zal je menig konijn niet zien worden omdat ze maar wat doen, en dan diarree krijgen.
ellepel schreef:hey kom jij toevallig uit friesland?
ik heb zelf jaren blauwe weners gefokt en was daar ook lid van de raskonijnen vereniging.(leeuwarden)
daar was inderdaad iemand bij die vertelde dat een konijn geen water nodig heeft.

En natuurlijk krijgt een ziek dier wel water ivm met eventuele koorts,
ellepel schreef:ach ik weet dat er op de vereniging daar ook mensen rondliepen die hun konijnen puur en alleen op hooi hielden zonder brokjes.
die zochten dan zelf kruiden etc..brokjes was volgens hen fastfood en slecht voor konijnen.

)
Chiqa schreef:Gini schreef:Een dwergkonijn dat met gemak de 15 haalt? Die mag je mij toch eens aanwijzen.
Dan doe je toch echt iets verkeerd (Of je heb gewoon dikke pech), mijn vader fokte idd oa dwergkonijnen en hollandertjes die rustig die leeftijd haalden.
Als ze dat niet halen doe je echt iets niet goed.....
We fokten ook reuzenrassen.
Misschien is er een manier om ze lek te maken? Mijn knijntje heeft er nooit last van gehad gelukkig. Die is echt koningin dingen omgooien en trekken, dus was ook niets geworden denk ik.
) Zowiezo eet ze alles wat verboden is, ze loopt los in de huiskamer en wordt steeds handiger in het stelen van afstandsbedieningen, karweikrantjes en andere niet-zo-goeie dingen. lovelynutia schreef:xSiep schreef:Wat voor bakje heb je? Je hebt nl ook van die zware stenen bakjes, lijkt me sterk dat ze die om kunnen gooien
'
inderdaad van die voerbakjes van steen kunnen de meeste echt niet omkrijgen.