Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vala schreef:Wie zijn raam staat er nou de hele dag wagenwijd open? Moet op te lossen zijn idd met een hor ofzo.
Ik vind het trouwens wel een errug leuke topic-titel!!
ThePast03 schreef:Vala schreef:Wie zijn raam staat er nou de hele dag wagenwijd open? Moet op te lossen zijn idd met een hor ofzo.
Ik vind het trouwens wel een errug leuke topic-titel!!
Pardon?
Ons slaapkamerraam staat altijd wagenwijd open, 24 uur per dag ook in de winter (behalve als het kouder wordt dan -10), dat is niet iets vreemds ofzo.
Nu hebben wij er zelf al een hor voor omdat we een hekel hebben aan muggen en elke vreemde kat die hier binnen zou komen wandelen zou dat simpelweg niet overleven vanwege de honden.
Onze eigen kat komt niet van ons terrein, daar hebben we wel voor gezorgd. Niemand hoeft overlast te ondervinden van onze huisdieren.
Die buurvrouw moet toch zelf weten of ze haar raam wagenwijd openzet? Zou een rare bedoeling worden als ze dat niet meer zou kunnen doen vanwege andermans huisdier.
Vala schreef:We leven toch in een SAMENleving, of niet?
Er kan toch van beide kanten geprobeerd worden dit op te lossen?
Het lijkt wel of iedereen tegenwoordig steeds meer last van elkaar heeft. Het is heel makkelijk om te roepen: het is jouw probleem en ik wil gewoon doen wat ik wil. Het zou een stuk gezelliger worden als men probeert het samen op te lossen. En ik denk dat de TS daartoe voldoende bereid is.
Vala schreef:We leven toch in een SAMENleving, of niet?
Het lijkt wel of iedereen tegenwoordig steeds meer last van elkaar heeft. Het is heel makkelijk om te roepen: het is jouw probleem en ik wil gewoon doen wat ik wil. Het zou een stuk gezelliger worden als men probeert het samen op te lossen. En ik denk dat de TS daartoe voldoende bereid is.
Diablo schreef:Vala schreef:We leven toch in een SAMENleving, of niet?
Weet je wat? Dan ga ik mijn 4 honden lekker bij jou los laten lopen, zodat ze bij jou de tuin ondersch*ten en daarna met hun vieze modderpoten op je bed gaan liggen.
Lossen we het daarna fijn samen op.....want ja, we leven in een samenleving....