echt ik heb 2x een bench gebruikt,1x een argentijn in de grootste bench gehad,die beet alles stuk als ik wegging en ik moest een uurtje weg,men,wat heb ik het rot gehad,wat voelde ik me schuldig,zo'n groot beest in een kooitje waar ie net in kon staan of liggen...gelukkig kwam ik thuis en had ie het deurtje eruit geduwt en lag ie lekker op de bank te slapen

en ooit een puppie erin gedaan,totaal in paniek was ze,en dan echt in paniek,daarna puppie los gelaten,bench opgevouwen en weg ermee..nooit meer gebruikt,ja we hebben er nu 1,daar verplaatsen we de varkentjes mee

ik heb voor de argentijnen in huis een kennel gemaakt,ze konden erin lopen rennen,spelen,slopen...wat ze maar wilde..
overigens jameyskatje ,nu weet ik niet wat jij met moslims hebt hoor,maar lees je profiel even na,wat de dierenrechten moslims aan hun dieren geven,haal er al een paar dingen uit die jij in ieder geval maar liever vergeet:
Zoals de mensen een gemeenschap vormen, vormen ook dieren gemeenschappen op zich, en hebben zij dus alle daarmee geassocieerde rechten (recht op gezonde voeding, op beschutting tegen slecht weer, op sociaal leven, op recreatiemogelijkheden, op het zelf grootbrengen van de eigen kinderen, enz).
Dieren hebben een bewustzijn (geest en verstand), handelen intelligent en doelgericht en hebben gevoelens; hun gevoelens mogen niet gekwetst worden.
Dieren hebben een waardigheid en een schoonheidsgevoel. Zij moeten daarin gerespecteerd worden.
Dieren hebben recht op waardig fysisch, psychisch en sociaal leven.
Dieren hebben recht op aandacht en op een zorgzame behandeling.
mooie woorden,maar nu de daden nog dan maar....