Judith_M schreef:Je kunt iedere Da bellen.. Is alleen voor advies toch? Ik heb zoveel vreemde DA's gebeld in mn leven
Ok dankjewel

Ik ga morgen even bellen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Horse_ schreef:Ach wat naar zeg. Lijkt mij heel erg om mee te maken dat je hem zo voelt wegglippen in je armen. Sterkte.
pmarena schreef:Ja , dat had de zorgboerderij ook moeten doen , maar het is toch onbegrijpelijk dat de TS vanalles zomaar gaat testen op dat beestje dat zich al beroerd voelt , terwijl het enige dat ze hoeft te doen is : een DA opzoeken ?
Waarom zou je in hemelsnaam zelf gaan prutsen en niet even om advies vragen ?
guenivere schreef:pmarena schreef:Ja , dat had de zorgboerderij ook moeten doen , maar het is toch onbegrijpelijk dat de TS vanalles zomaar gaat testen op dat beestje dat zich al beroerd voelt , terwijl het enige dat ze hoeft te doen is : een DA opzoeken ?
Waarom zou je in hemelsnaam zelf gaan prutsen en niet even om advies vragen ?
Waar haal je dat vandaan? Van alles zomaar gaat uittesten! Dat meisje heb gewoon een worme pil gegeven, en daar is niks mis mee. Die kunnen ze ten aller tijde hebben ze kunnen er alleen maar van opknappen, minder zal het er niet van worden! De zorg boerderij is en blijft gewoon de eigenaar en als zei hem niet na de DA willen brengen is dat hun keus, en dan vind ik het super van de ts dat ze nog gedaan heeft wat ze kon doen!
Horse_ schreef:Weet precies hoe je je moet voelen de onmacht. Ik heb dat in mijn omgeving ook meerdere malen mee gemaakt. Zieke dieren en dan eigenaren die niet naar de dierenarts willen want tja kost geld of zo van het heeft toch geen nut dier gaat vanzelf wel dood. Als je dan vervolgens aanbied dan zelf met het dier te gaan dan mag dat niet. Helaas kun je ook niet overal de DB voor bellen want dat kan wel eens gevolgen hebben.... Harde en 'zakelijke' wereld soms. Kan daar heel slecht tegen tegen onrecht. Je doet wat je kan om zo'n beessie te helpen.