Jaa een oude sok met kranten erin En dan slopen en alle kranten tot snippertjes maken Jethro is eigenlijk wel van alle speeltjes fan. Hij bepaald zelf met welke hij op dat moment wilt spelen. Chessy is niet zo van de speeltjes, is inmiddels ook al bijna 11. Vroeger had ze een knuffel of een lege wcrol om mee te spelen, rubber en piep speeltjes moest ze niks van hebben
danielle1981
Geplaatst: 01-11-09 16:21
tennisballen (krijgt ze overigens alleen met uitgaan, want anders sloopt ze die) en dr Elmo-knuffel, de laatste is wonderbaarlijk genoeg na maanden nog steeds heel, terwijl elke andere knuffel gesloopt wordt. dus ik denk dat ze met Elmo een speciale band heeft, hahaha.
Perla
Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-09 20:50
Chiqa schreef:
Perla schreef:
mijn hond is helemaal gek van z'n bal met floss deze:
Wat voor soort hond heb jij? Mijn hond heeft zo'n touwtje met drie tellen door
Haar lievelingsspeelgoed is een kong en een nylabone.
ik heb een friese stabij zie profiel
Yunomi
Geplaatst: 01-11-09 20:55
x
Laatst bijgewerkt door Yunomi op 10-02-22 12:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb een duitse herder en hij is gek op piepertjes
Dus hij heeft balletjes en nog vanalles, maar in begin beet hij er als een gek in, nu doet hij heel rustig omdat hij schrik heeft de pieper kapot te maken
Tieme
Geplaatst: 03-11-09 23:00
De mijne vindt alles wel leuk. het is alleen jammer dat het altijd kapot moet. piepbeesten zijn geweldig, maar binnen 2 tellen is de pieper eruit en binnen no time ligt het beestje in honderden stukjes. tennisballen hetzelfde verhaal. hij vindt het geweldig om die te apporteren maar 2 kauwbewegingen en het ding ligt in 2 stukken. en DAN is het niet meer intressant zo'n grote touwflos is ook leuk om mee door de kamer heen te rennen en heen en weer te smijten. het is alleen wat minder als je dat ding met een geweld in je gezicht gesmeten krijgt terwijl je een filmpje ligt te kijken.
verder doet een kong het heel erg goed. is ook het enige wat echt sloop-proof is. helemaal als hij gevuld is met pindakaas.