Schiet mij ineens te binnen zijn zijn anaalklieren niet overvol? Dit kan ook die stank geven (Zweetsokken) wond ziet er mooi uit, niet nattig.
liedje89
Geplaatst: 28-10-09 22:57
Zit er geen bijsluiter bij die pijnstillers (heb je niet altijd volgens mij hoor bij medicijnen voor dieren).
Als de geur echt vervelend is zou ik gewoon even de dierenarts bellen, misschien komt het wel vaker voor en maak je je voor niks zorgen of misschien kan het wel een teken van iets serieus zijn en wil hij het even zien. Even bellen kost je hoogstens 20 cent per minuut dus waarom niet. (Ze krijgen vast wel eens dommere vragen hoor).
nou de geur is niet zwaar vervelend ofzo, gezien het eigenlijk alleen in de computerkamer blijft, maar het is gewoon niet fijn. Het kan ook dus de combinatie van alles zijn denk ik, want ook zijn vacht is erg vettig enzo
Tieme
Geplaatst: 28-10-09 23:32
Als z'n vacht ook vettig is dan kan je er vanuit gaan dat dit komt door het niet kunnen wassen. mijn kat kon zich een paar weken terug ook niet wassen omdat hij een kap om had. hij had een hele vieze, vettige vacht i.c.m. pislucht. (was incontinent). hij was zo smerig dat de andere kat spontaan een ommetje ging maken als hij in de buurt kwam. heb er een washandje met babyzeep overeen gehaald. toen rook het gelukkig weer wat frisser. de vettige vacht heeft hij nog wel even gehad.