Wie heeft dit ook met zijn hond?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JamieShanin

Re: Wie heeft dit ook met zijn hond?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-09 20:51

hij krijgt s;avonds van dat verze vlees in zo'n salamie rol zeg maar...

Tetris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 21:06

Je zou dat eens kunnen laten testen. Het is denk ik per dier weer verschillend waar het aan ligt en wat er precies aan de hand is. Maar ik heb wel is gehoord dat het vaak na overgang op ander voer beter kan gaan.... Je kan ook gewoon een keertje bellen voor telefonisch advies met een holistisch dierenarts.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 21:24

Jou hond heb exact hetzelfde wat mijn hond [kruising friese stabij] ook heb GEHAD.Ook allergie voor vlooien,ook alles gehad bij D.A.,zij wisten er ook geen raad meer mee.Beet heel zijn rig en staart kaal,tot bloedens toe.Hij is er helemaal vanaf,helemaal genezen.
Als je wil weten hoe,PB me maar.Als ik het hier neer zet krijg ik alleen maar commentaar,dat het niet werkt enz.enz.
IK zweer je dat je hond er helemaal vanaf komt.

solina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 21:29

inmderdaad wou ik net zeggen een allergie ,en dan mmischien wel voor vlooien .kan al van een enkel klein vlooitje zo,n reactie krijgen schuren ze zich helemaal kaal op rug en net boven staart.
zeker eens goed naar laten kijken en evt bloedonderzoek of allergietest laten doen..het is toevallig niet aan de pootjes ook dan kan het een allergie voor bv bepaalde voeding of zo zijn.