anneliesdj schreef:Waarom heb je de kleintjes apart dan? Je was toch niet van plan om te kweken?
Als je dan graag iets apart wilt doen kun je beter je baby-cory's apart zetten, die hebben veel minder overlevingskans.
Een gup kan namelijk elke 4-5 weken jongen krijgen en tot wel 80 jongen per worp, met 2 vrouwen is dat dus bijna elke maand 160 jongen, daar overleven er echt wel een aantal van, hoef je niets voor te doen. En guppen heb je sneller teveel dan te weinig, je raakt ze ook erg moeilijk kwijt, voor de cory's kun je nog een klein bedrag vragen als je ze zou willen verkopen.
het is mn eerste kweeksel, ik vond het wel geinig om die op te zien groeien. omdat ik niet kweek beteknd het niet dat ik het niet leuk vind om te zien. maar de rest hierna is one their own
de cory eitjes hebben het allemaal niet gered. papa heeft er veel opgegeten en de rest zag er niet gezond meer uit( helemaal wit) dat scheen schimmel te zijn dus heb ik ze weggehaald. jammer maar helaas. ik had kleine cory's wel leuk gevonden