Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Moet nu op nog wat telefoontjes wachten, en dan beslis ik waar ik het koop
) met advocaat. Werden ze helemaal slaperig en rustig van. Het werkte goed. Bij kleine honden wordt dacht ik een theelepeltje gebruikt.Iris82 schreef:Waar kun je dat kopen TS?
Paintlinger schreef:Kan je niet op vuurwerkcursus gaan?
Hier heb je denk ik langer plezier van.....
Advocaat deden wij moet onze oude hond ook....dit werkte ook goed.
Lijkt me niet zo'n goed plan. Ik denk dat iets van Rescue spray dan minder schadelijk is. 
Paintlinger schreef:Zoals ze bij Mythbusters op Discovery al hebben bewezen: "You CAN teach an old dog new tricks".....
Dus ik denk dat het zeker de moeite waard is
Mijn eigen hond komt ook uit het asiel en was met 2 jaar zeer agressief naar andere honden.
Dit is na goede training helemaal verdwenen en hij kan met alle andere honden samen los.
Ze durft zich nu te laten gaan! Ze blaft al, speelt met andere honden en na even de kat uit de boom gekeken te hebben durft ze ook heel stiekem, met staart tussen de benen, naar vreemde mannen te gaan... Dus ik ben al reuze trots hoever we zijn gekomen.

Jenny21 schreef:Rustcompositum 1 december, 15 december Rust Puur erbij en mocht dat niet al voldoende zijn voor de harde dagen nog Rescue spray.
Ik weet ook niet of het helpt, ik zie het wel. Zo niet, danweet ik dan voor volgend jaar en probeer ik dan wel wat anders.
wel ffies laten weten he of het wel of niet heeft gewerkt... 
Iris82 schreef:Ik heb de neiging om zowel dat Rust spul als de DAP verdamper te gaan aanschaffen denk ik..