Ik denk dat ik het ff bij de maillot zou houden, je moet toch wat...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Don_Zhivago schreef:Wat raar dat jou dierenarts je niet heb geadviseerd over de medical petshirt..
Kappen geven voor dieren vaak onwijs veel stress.. wij werken nu bijna alleen maar met de M.P.S
Het zijn speciale shirtjes ontworpen voor honden en katten.. blauw voor de hond, rood voor de kat.. de kat heeft 2 openingen achter zodat die gewoon naar de bak kunnen..
ik vind het ideaal en geen stress..
raar dat jou dierenarts daar niet over is begonnen
Don_Zhivago schreef:hechtingen worden bij een sterilisatie ALTIJD onderhuids gezet.. soms sluit de wond niet mooi, en dan kunnen ze weefsel lijm of een knoophechting gebruiken..
maar er zitten ALTIJD hechtingen onderhuids...
cissy schreef:Don_Zhivago schreef:hechtingen worden bij een sterilisatie ALTIJD onderhuids gezet.. soms sluit de wond niet mooi, en dan kunnen ze weefsel lijm of een knoophechting gebruiken..
maar er zitten ALTIJD hechtingen onderhuids...
er zitten inderdaad altijd wel hechtingen onderhuids, maar ook ´gewoon´ met knoopjes aan de buitenkant, mijn DA wilde dat ook doen met deze poes maar ik heb speciaal gevraagd om oplosbare hechtingen aan de binnenkant vanwege slechte ervaringen met de buitenwaartse....
Het ziet er erg netjes uit moet ik zeggen!
en, nog belangrijker, ze blijft er af.
Nikka schreef:Don_Zhivago schreef:Wat raar dat jou dierenarts je niet heb geadviseerd over de medical petshirt..
Kappen geven voor dieren vaak onwijs veel stress.. wij werken nu bijna alleen maar met de M.P.S
Het zijn speciale shirtjes ontworpen voor honden en katten.. blauw voor de hond, rood voor de kat.. de kat heeft 2 openingen achter zodat die gewoon naar de bak kunnen..
ik vind het ideaal en geen stress..
raar dat jou dierenarts daar niet over is begonnen
Hier heb ik laatst ook heel erg naar gezocht na de operatie van mijn hond, maar niet kunnen vinden bij mij in de buurt. Er zijn heel veel dierenartsen die deze nog niet gebruiken jammer genoeg.
SAKKIA schreef:NOu ja die van mij blijft er nu verder ook wel af, maar ik heb toch het idee dat ze een wondbreukje heeft
Maar het is nog een klein beetje dik allemaal dus dat kan ik pas voelen als de zwelling helemaal weg is![]()
Ze is net Houdini trouwens, ze kan overal uitkomenHad pakkie nog helemaal passend gemaakt, vanmorgen vond ik hetvoor de voerbak en de kat lag in de mand