Hond met verdikking aan zijkant buik

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

Re: Hond met verdikking aan zijkant buik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 10:55

Hahaha, je hebt helemaal gelijk hoor. :D
Ik denk alleen dat het moeilijker wordt dan dat het lijkt.

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:52

en wat zei de DA?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-09 12:41

Ow helemaal vergeten een update te geven!! :oo

Ik heb een hond-vormige kameel. :')
Sinds ze geen behendigheid meer doet, is ze ongeveer 4 kilo aangekomen. Niet dat ze nu vadsig is, maar ze was echt helemaal afgetraind. Nu slaat dat vet zich niet zo zeer op de buik op, maar op haar heupen. Net als een vrouw dus. ;) Het is ook niet van dat gewone slappe vet, maar echt stevige stukken. Net als een kameel.

DA zei dat het geen kwaad kon, maar we moesten toch maar over gaan op senior-brok.

Verder nog even een plasje laten controleren en dat was helemaal prima. :)

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 12:46

Chiqa schreef:
Mjay schreef:
de nieren zitten wel ongeveer op die plek,

Nou dan weet ik niet hoe het met je anatomie gesteld staat maar die nieren zitten niet op de heupbotten hoor veel meer naar voren en dieper in de hond, of begrijp ik de plaats van de bulten nu verkeerd??

Afbeelding

Dat plaatje is niet goed. De nieren zitten wel degelijk verder naar achteren.
Als je zomaar een plaatje van internet plukt, wil dat niet zeggen dat dat plaatje klopt. Er staan ook onwaarheden op internet hoor...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 17:08

Iris82 wat fijn zeg dat je nu inmiddels weet wat het is en niets ernstigs, idd een aparte manier van vet opslaan!
Gelukkig is het niets ernstigs.

Pollewoppy schreef:
Dat plaatje is niet goed. De nieren zitten wel degelijk verder naar achteren.
Als je zomaar een plaatje van internet plukt, wil dat niet zeggen dat dat plaatje klopt. Er staan ook onwaarheden op internet hoor...

Had het plaatje van een dierenkliniek site, maar begrijp dat zij er naast zitten?
Ben benieuwd waar dan volgens jou de nieren van een hond zitten :j
Heb je een voorbeeld plaatje?

Heb van twee andere dierenkliniek sites een ander plaatje gevonden overigens;

Afbeelding

Afbeelding

Zitten de nieren op exact dezelfde plaats en niet zoals jij denkt op de heupbotten.

Maar goed ben benieuwd deze plaatjes zullen dan wel allemaal niet kloppen, mss de site aanschijven?

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 20:35

Je hebt mij niet horen zeggen dat ze onder de heupbotten zitten. Dat zijn niet mijn woorden. Ik zeg alleen dat de nieren verder naar achter liggen dan op je eerste plaatje. Dat zie je ook op het laatste plaatje dat je invoegd...

Bij je eerste plaatje liggen die nieren veel meer in het midden, wat gewoon niet klopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 08:06

Pollewoppy schreef:
Je hebt mij niet horen zeggen dat ze onder de heupbotten zitten. Dat zijn niet mijn woorden. Ik zeg alleen dat de nieren verder naar achter liggen dan op je eerste plaatje. Dat zie je ook op het laatste plaatje dat je invoegd...

Bij je eerste plaatje liggen die nieren veel meer in het midden, wat gewoon niet klopt.

Jammer dat je niet met een voorbeeld komt, ik heb hier nu mn twijfels over.
Tevens lijkt me het wel zeer toevallig als drie DA's een verkeerd plaatje plaatsen _O-

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 09:15

Dan wil ik mezelf toch even verduidelijken, ik ben het namelijk wel eens met het 3e plaatje. Daar kun je namelijk op zien dat de nieren verder naar achter liggen dan op het eerste plaatje wat je plaatste.

Prima dat jij je twijfels hebt. Ik vind het niet nodig om mezelf te moeten bewijzen hier. Als je me niet geloofd ook goed. ik heb niet zo even een plaatje bij de hand en ga ook niet internet af speuren om een geschikt plaatje te vinden. Ik hoef mezelf namelijk niet te overtuigen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 11:36

Jammer dat je geen plaatje vinden kan mss omdat het er gewoon niet is ;)

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 15:07

Je leest niet.
Ik heb niet eens naar een plaatje gezocht, omdat ik mezelf niet hoef te overtuigen. als je me niet geloofd prima, moet je zelf weten.

Maar je ziet toch zelf ook wel verschil tussen je eerste plaatje en je laatste plaatje dat je plaatst?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 01:29

Pollewop, lastig en moeizaam discussieren zo....

Allereerst beweer je bij hoog en laag dat je plaatjes van internet niet klopt en
het vol onwaarheiden staan, je het beter lijkt te weten dan de DA waar de plaatjes staan.
(Goed zou kunnen toch? moet kunnen)

Vervolgens vraag ik puur uit interesse waar volgens jou de nieren dan wél zitten,
en kan je dat niet aantonen, bijzonder >;) Mss was het reuze interessant geweest als jij kon aantonen
of op zijn minst! kon vertellen waar ze dan wél zouden zitten volgens jou.

Overigens ik zie geen enkel verschil tussen het eerste en laatste plaatje,
jammer dat je niet de moeite wil nemen om ons dan te laten zien waar de nieren van de hond wél
zitten volgens jou waarheid :)

Jammer, verder denk ik dat deze hele discussie niets meer toevoegd voor TS
door dit gebrek aan informatie, alleen maar verwarrend en bovendien persoonlijk.
Jammer, zo moeilijk zou het toch niet moeten zijn.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 11:59

Daar ga ik niet eens meer op in. Jij legt de schuld volledig bij mij, terwijl jij niet leest. Ik heb aangegeven wel degelijk verschil te zien tussen de plaatjes. (eerste en laatste) Dat jij dat verschil niet zegt meer over jou dan over mij.

Verder heb ik helemaal de behoefte niet om een plaatje te gaan zoeken, dit heb ik ook al aangegeven. Ik hoe mezelf niet te overtigen en vind het ook niet nodig om mezelf 'te moeten bewijzen'.

Ik ben het wel met je eens dat dit zinloos is, dus dit is mijn laatste bericht hier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 14:52

Ik tem wel even want je gaat zwaar offtopic en wordt erg persoonlijk, dat lijkt me niet de bedoeling.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 21:33

Moderatoropmerking:
Kunnen we weer ontopic gaan? Bedankt.