Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Karina_1979 schreef:Hier nog iemand met 2 "gehandicapte" poezen :
Dit zijn 2 Cornish rex zusjes. Ze hebben toen ze 3 weken waren een virus gehad wat op de oogjes sloeg en waardoor, bij beide, de oogjes zijn geknapt. En nu ben ik ook zoon softie die voor de kneusjes valt.
Dan heb ik ook nog hun broer, Thommie.
Die is maar een klein beetje scheel en heeft een "rare" tand. Die steekt uit zn bek waardoor die heel achterlijk eet...
kr0elkip schreef:DDW1190 schreef:
wat een poeppie!!![]()
kan ie er wel goed mee lopen?? of worden zijn spiertjes nog sterker namate die ouder word??
Karina_1979 schreef:Oogje er in... Sorry.
Bren79 schreef:Ook hier katten met een handicap
1 die ik via een vriendin in huis heb genomen omdat de dierenarts het niet over zijn hart kon krijgen hem in te slapen(was enkel 1 voorwaarde dat hij het zou kunnen vinden me de hond,anders moesten ze iemandanders voor hem zoeken) toen hij kwam was zijn achterlijf kaal, en zou tegen bepaalde dingen niet kunnen, na 3 maanden had hij weer overal haar,en ondertussen is het meer een zak met botten en hij loopt niet zo soepeltjes meer,maar zeurt er nog lekker op los en is nu 14
dan hebben we nog een kat uit het asiel wat echt een scharminkeltje was, paar jaar geleden waren we haar enkele dagen kwijt en kwam weer terug met ipv 4 poten op 3 poten,en zij gaat nu dus door het leven alseen driewieler, en is hiermee handiger als toen ze nog 4 poten had zij is nu 12
en dan hebben we nog een doerak die we vonden bij ons op stal waarvan we eerst dachten dat het muizen waren maar bleken dus een nestje jonge kittens de moeder hebben we laten steriliseren en laten opereren aan een gezwel, en de kittens hebben allen een nieuw huisje gekregen waarvan dus 1 bij ons![]()
Foto's staan wel in mijn profiel