Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CM_ schreef:Een goede dierenarts had meteen getest op Giardia...
Hier is een eenvoudige snaptest voor.
Giardia is een veroorzaker van langdurige diarree, vooral bij kittens ( uit slechte cattery's of van boerderijen )
Giardia is te behandelen met panacur, en ook alle andere dieren behandelen, en zelfs mensen moeten zich laten testen op de Giardia , als het aanhoud bij de kitten.
Kitten kan mens besmetten, maar mens ook kitten.
marielle231 schreef:Weet niet welke DA je nu hebt?
Zelf vind ik zwartewaterland wel goed, zit in stadshagen
En als je vervoer hebt, misschien die in Hattem? daar kwam ik in het begin altijd, maar goed nu ik geen vervoer die kant meer op heb is het me tever...
Naar mijn idee kijkt de 5 olifanten alleen naar geld.
midden in de nacht heb ik mijn kat plotseling moeten laten inslapen, kon alleen op dat moment niet bij mijn geld.
Moest eerst maar geld regelen voordat ik daar terecht kon![]()
arme kat had ontzettend veel pijn, nee voor mij geen 5 olifanten meer
Sterkte in iedergeval met je kitten, hoop dat die snel weer helemaal genezen is.
Nikka schreef:Houdt er rekening mee dat Giardia ook besmettelijk is naar mensen, dus vaak ook je eigen handen wassen. Je weet niet of het dit is, maar het is een eenvoudige voorzorgsmaatregel.
__Naomii__ schreef:Ik had vroeger ook is een kitten die heel erge diaree had, en mijn vader had me verteld dat dat komt als je die te veel aait over hun rug. Ik weet niet meer waarom dat was, maar ik was daar mee gestopt (dus over de rug te aaien), en een tijdje later stopte de diaree ook van zelf...