Zeer mooi gedaan! Die kleuren dat meer pluizigere hondje vind ik echt zeer schattig (die ander is ook lief hoor)
Prachtige foto's weer!Heel mooi die herfstkleuren!En wat lopen jouw topics altijd hard zeg! Kan je zeker opvatten als een complimentje!
heyten eerste gefeliciteerd met je verjaardag!ik weet niet waar je vanaf komt, maar maak je ook foto's in limburg?ik heb namelijk ook een jack russell en die mag ook wel eens zo mooi op de foto.Groetjes nicole
Wat een schattige hondjes zeg! En wat een prachtige foto's weer, echt, ook als ik jouw foto's op ITP zie langskomen.. altijd erg mooi
Wat een gave foto's, en nou heb ik toch een pup gezien!Maarre, waar is de rest van het hondenstel? Ik mis er nog een paar
Bjarni schreef:Wat een gave foto's, en nou heb ik toch een pup gezien!Maarre, waar is de rest van het hondenstel? Ik mis er nog een paar Haha ja toch nog 1 gezien Ander foto's volgen nog, daar is Sanne nog druk mee bezig... Ben erg benieuwd naar het resultaat.
Zag dat ik nog niet gereageerd had Vind die kleuren op je foto's echt geweldig mooi zeg..!! Kleurt ook leuk met de hondjes Hondjes staan er erg leuk op